مدیر امور آبفای شهر ایلام از همسطح سازی 67 دریچه منهول فاضلاب در سطح شهر ایلام خبر داد و گفت: ۹۰ درصد از شهر ایلام تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب شهری است.
کد خبر: ۵۳۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 04 December 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛مهندس محمد پیرباوه پور اظهار کرد: با توجه به اینکه عملیات روکش آسفالت خیابان‌ها توسط شهرداری بصورت سالیانه انجام می‌شود این امر باعث غیر همسطح شدن دریچه های منهول فاضلاب با سطح خیابانها می‌شود، به همین منظور این امور نسبت به بهسازی و همسطح سازی دریچه‌های منهول فاضلاب به صورت مداوم در سطح شهر ایلام اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات همسطح سازی دریچه‌های منهول فاضلاب در نقاط مختلف شهر به خصوص در خیابان‌ها و مراکز پرتردد شهر صورت گرفته است، افزود: اجرای این طرح در راستای ایمن سازی معابر و تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه و جلوگیری از نامرئی شدن دریچه‌های مذکور و با هدف انجام مانور در زمان ضرورت در سطح خیابان‌های شهر اجرا  می‌شود .

مدیر امور آبفای شهر ایلام با بیان اینکه ۹۰ درصد از شهر ایلام تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب شهری است، عنوان کرد: جمع‌آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب به سه منظور اصلی، حفظ محیط زیست، حفظ منابع آب زیر زمینی و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار