معاون استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گر و نقد کننده باشد گفت: مسئولان نیز ازنقادی سازنده دانشجویان به عنوان فرصت های ارزنده توسعه کشور استقبال کنند
کد خبر: ۵۳۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 04 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین کلانتری در آیین گرامی داشت روز دانشجو افزود: فعالیت اجتماعی سیاسیهمراه با رعایت اخلاق، تعهد و مسئولیت پذیری ارزنده و مقدس است ولی چنانچه توام با بد اخلاقی، دروغ، توجیه و غیره باشد سیاسی کاری و ناپسند محسوب می شود.
 
وی با بیان اینکه دانشجویان باید نقادی را با ارائه پیشنهاد سازنده همراه کنند ادامه داد: دانشجویان باید آرمان گرا، حق طلب، آزادی خواه و دنبال عزت باشند و با شعور و بصیرت و با آگاهی در مسیر علم و توسعه فردی اجتماعی گام بر می دارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام اظهار کرد: اگر امروز دانشجو مورد حمایت دولت قرار می گیرد به این دلیل است که دولت بخوبی به جایگاه آنها پی برده، قشری که بزرگترین، تاریخی ترین و مظلومانه ترین صحنه های دفاع مقدس را خلق و امروز به عنوان مدافع حرم آفرینشگر جلوه های دیگری از زیبایی و شکوه است.
 
وی گفت: امروز کشور در عرصه اقتصاد مقاومتی مهمترین و کلیدی ترین برنامه هایش را که بر آن تکیه کرده حضور نسل جوان بویژه دانشجویان است و دولت به امید حضور و مشارکت دانشجویان به ملت و رهبری قول پیشرفت را داده است.
 
وی حضور نسل جوان، آگاه و پرشور و متعهد را بزرگترین فرصت برای توسعه کشور دانست و گفت: افرادی که به دانشجو و جوانان را به عنوان تهدید نگاه می کنند غافل و راهشان از دولت و رهبری متفاوت و جدا است چرا که تمام بزرگان دانشجویان را فرصت طلایی و ظرفیت اصلی پیشرفت کشور می دانند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار