معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: 160 میلیارد ریال در بودجه امسال برای اجرای طرح های مشاغل خانگی در این استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۳۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 04 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  احمد خان محمدی  در نشت کارگره اشتغال شهرستان دهلران گفت: این تسهیلات از طریق بانک های ملی و تجارت به متقاضیان پرداخت می شود و سهم شهرستان دهلران از طرح های مشاغل خانگی 11 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد.
 
وی از تعریف 305 رشته در حوزه مشاغل خانگی خبر داد و افزود: متقاضیان مشاغل خانگی می توانند در سامانه طراحی شده ثبت نام و دستگاه های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی دستگاه های صادر کننده مجوز هستند.
 
معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام سهم استان از طرح های مشاغل خانگی 160 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: 100 میلیارد ریال از این مبلغ به بانک های عامل اختصاص یافته است.
 
 
وی با اشاره به سقف 200 میلیون ریالی تسهیلات طرح های انفرادی اضافه کرد: این سقف برای تسهیلات پشتیبانی مشاغل خانگی یک میلیارد و 500 میلیون ریال تعیین شده است.
 
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران نیز در این نشت گفت: توجه به اشتغال و رفع دغدغه های بیکاری در کانون توجه دولت قرار دارد و در این زمینه متناسب با ظرفیت های هر شهرستان و بخش و حتی روستاها اقدامات خوبی انجام و در دست اجراست.
 
علی مجلسی با اشاره به ظرفیت های دهلران در حوزه های مختلف افزود: با تصویب دولت تسهیلات کم بهره برای تسهیل در اجرای طرح های اشتغالزایی فراهم شده و متقاضیان می توانند با ارائه طرح توجیهی اقدام به اجرای طرح های اشتغالزایی کنند.
 
وی بر لزوم همکاری همه دستگاهها در زمینه اجرای این طرح ها تاکید کرد و افزود: انتظار است بانک ها نیز نهایت همکاری در زمینه تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان داشته باشند.
 
گفتنی است پارسال 223 میلیارد ریال تسهیلات در قالب مشاغل خانگی و خود اشتغالی به متقاضیان واجد شرایط در استان ایلام پرداخت شده است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار