امام جمعه ایلام :
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر الگو قرار دادن رفتار،منش و اخلاق پیغمبر(ص) در جامعه گفت: تبیین درست شخصیت پیامبر اکرم(ص)به خداشناسی منتهی می شود.
کد خبر: ۵۳۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 05 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ آیت ا.."محمد نقی لطفی "در آیین گرامی داشت میلاد رسول اکرم(ص) و فرزند گرانقدرش امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت گفت:ایام مبارک ربیع الاول از اهمیت بزرگی برخوردار است.وی با تاکید بر الگو قرار دادن رفتار،منش و اخلاق پیامبر اکرم(ص) درجامعه گفت: تبیین درست شخصیت پیامبر اکرم(ص)به خداشناسی منتهی می شود.

آیت ا.. لطفی با بیان اینکه ایام مبارک ربیع الاول مالمال از معنویت و نورانیت است و بزرگترین حادثه این ماه و بلکه بزرگترین حادثه نظام خلقت و نظام هستی در آن رخ داده است،گفت:عصاره خلقت و رمز و راز آفرینش رسول اعظم(ص)در این ماه،از یک اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.  

وی با اشاره به اینکه قرآن پیامبر اکرم(ص) را اسوه حسنه برای کل بشریت معرفی کرده است گفت:پیغمبر اسلام(ص) اسوه اخلاق،تقوا و پرچم دار ظلم ستیزی بوده و در برابر کفر ستیزی یکه و تنها ایستاد.

ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد:اگر ملت ایران امروز عزیز هستند و در جهان می درخشنداز سیره پیغمبر(ص)تبعیت می کنند.

وی تصریح کرد:غریب به 40 سال است که استکبار جهانی و صهیونست بر علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه کرده ولی نظام مقدس ایران اسلامی در اوج قدرت با توطئه گران مبارزه می کند.

بصیرت برای توده های مردم ضروری است
آیت ا.. لطفی با تاکید بر اینکه بصیرت برای توده مردم یک ضرورت است گفت:بصیرت برای نیروهای مسلح و بازوان ولایت و سنگر دارانی که همیشه جان برکفند مهمتر و اهمیت آن خیلی بیشتر است.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی ظرفیت ها و توطئه ها را بشناسیم و به خنده های دشمن توجه نکنیم گفت:اگر امروز سپاه،ارتش نیروی انتظامی و بسیج نزد مردم محبوب ترین هستند چون دارای بصیرت هستند.

وی در پایان اظهار داشت:همه ما باید از اخلاق،رفتار و منش پیامبر در زندگی فردی و اجتماعی خود درس بگیریم.

گفتنی است:همزمان با این آیین،اختتامیه هفتمین دوره بصیرت استانی در سالن غدیر فرماندهی انتظامی با حضور فرماندهان و مسئولان و کارکنان انتظامی استان برگزار شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار