سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در زمینه اشتغال روستاییان ۱۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که سهم استان در این زمینه ۳۱۳ میلیارد تومان تسهیلات با بهره ۶ درصد است که هدف ایجاد اشتغال در بین جوامع روستایی است.
کد خبر: ۵۳۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 06 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛شکرالله شیرخانی اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال در سطح کشور طرح هایی در هیئت دولت مصوب شد که بحث اشتغال فراگیر یکی از این طرح ها است.

وی گفت: در زمینه اشتغال فراگیر ۲۰ هزار میلیارد تومان درسطح کشور تصویب که سهم استان ۱۱۸ میلیارد تومان است که هنوز توزیع شهرستانی نشده است.

وی افزود: با اجرای صحیح این طرح انتظار می رود مردم بتوانند بهبود وضعیت اشتغال را لمس کنند.

شیرخانی تصریح کرد: در زمینه اشتغال روستاییان نیز ۱۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که سهم استان در این زمینه ۳۱۳ میلیارد تومان تسهیلات با بهره ۶ درصد است که هدف ایجاد اشتغال در بین جوامع روستایی است.

وی گفت: در بحث اشتغال فراگیر که جامعه هدف آنان شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر و همچین مناطق روستایی است، در صورتی که بطور صحیح اجرا شود می تواند تحولات مثبتی را در این زمینه ایجاد نماید.

وی تصریح کرد: در زمینه اشتغال خانگی، جوانان بیکار برای کسانی که می خواهند شغلی داشته باشند و سهمی در اشتغال ایجاد کنند تسهیلات قرض الحسنه ای مصوب شده که سهم شهرستان دره شهر در این زمینه ۸۰۰ میلیون تومان در فاز اول است که انتظار می رود ظرف یک ماه اجرایی شود.

 
 
 
 
 
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار