-فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و توقیف توقیف ۲۳ وسیله نقلیه و دستگیری ۱۶ نفر خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 08 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ حمید فتاحی اظهار داشت: پلیس به منظور ارتقاء امنیت و آرامش مردم و نظم بخشی عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر ایلام را به اجرا درآورد.

وی در ادامه با اشاره به وسعت و ابعاد مختلف این طرح بیان داشت: واحدهای عملیاتی کلانتری های ۱۱، ۱۲ و یگان امداد در یک عملیات مشترک اقدام به پاکسازی مناطق آلوده، بوستانها ، پاتوق های اراذل و خرده فروشان موادمخدر کردند.

وی یادآور شد: در این ماموریت ۲۳ وسیله نقلیه متخلف توقیف ، ۱۶ اراذل و مزاحم آرامش شهروندان و خرده فروش موادمخدر دستگیر ، مقادیری مواد مخدر و تعداد قابل توجهی قرص های روانگردان کشف که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام مسئول انتظامی تداوم اجرای این طرح را مورد تاکید قرار داد و گفت: پلیس با انجام عملیات های مشترک با اقتدار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را بطور مستمر در تمامی محلات ومناطق شهر ایلام به اجرا در می آورد.

سرهنگ فتاحی در پایان از همدلی و تعامل مردم با پلیس قدردانی کرده و گفت: وجود احساس مسئولیت پذیری در تک تک شهروندان برای تامین وحفظ امنیت نشانه تمدن، پیشرفت و پویایی جامعه بوده و از همشهریان گرامی تقاضا داریم در انجام این ماموریت بزرگ همواره همراه و همیار پلیس باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار