نماینده مردم ایلام :
نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی از طرح پیگیری مسائل و مشکلات شهری ایلام در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 09 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  سلام امینی در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار ایلام اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراها هر دو منتخبین مردم هستند و ارتباط مستقیم با مردم دارند، اعضای شورای شهر و نمایندگان در مجلس باید با یکدیگر تعامل داشته و از هم حمایت کنند.
 
وی با تاکید بر ضرورت تعامل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر گفت: شکی نیست که باید بین نمایندگان مردم در مجلس شورای ‌اسلامی و شوراها ارتباط خوبی وجود داشته باشد چرا که این ارتباط در نهایت منجر به حل بسیاری از مشکلات شهروندان و شهرها خواهد شد.
 
نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمام مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست را به دیگر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی منتقل خواهم کرد تا با رایزنی و چاره اندیشی یکدیگر در کمیسیون‌های تخصصی بتوانیم قدم بلندی در راستای رفع مشکلات شهر ایلام برداریم.
 
امینی تصریح کرد: در صدد هستیم تا مقدمات دیدار مسئولان استانی با رهبر معظم انقلاب را فراهم کنیم تا به صورت حضوری مشکلات شهر و استان ایلام را به محضر شریف ایشان برسانیم.
 
وی با اشاره به مشکلات موجود شهر ایلام نیز تاکید کرد: برای رفع سد معبر و انتقال پزشکان سطح شهر و نمایشگاه داران باید فرهنگ سازی لازم صورت پذیرد.
 
رییس شورای اسلامی شهر ایلام نیز در این دیدار گفت: اعتبارات شهرداری بسیار ناچیز بوده و شهرداری ایلام با کمبود جدی درآمد رو به رو است.
 
عبدالرضا پورخلیل افزود: اعتبارهای داخلی شهرداری جوابگوی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را ندارد، می طلبد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی جهت تزریق اعتبار با دولت رایزنی های لازم را بعمل آورند.
 
شهردار ایلام هم در این نشست گفت: برای انتقال دستفروشان، پزشکان و نمایشگاه داران برنامه داریم که با حمایت دولت، دستگاه های مرتبط و شهروندان این امر مهم انجام خواهد پذیرفت و وضعیت نامطلوب ترافیک شهر بهبود خواهد یافت.
 
طالب صادقیان تاکید کرد: پروژه انتقال آب خام شهر جهت آبیاری فضای سبز شهر هم اکنون در حال انجام است و برای این پروژه و نیز آغاز تفکیک از مبدا و پردازش پسماند و همچنین ترمیم و بهسازی سیل بندهای سطح شهر نیازمند حمایت نمایندگان و استاندار ایلام جهت اختصاص اعتبار هستیم.
 
وی از آغاز بکار پروژه زیرگذر چهار راه رسالت در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: این پروژه تاثیر بسزایی در روان‌سازی ترافیک هسته مرکزی شهر خواهد داشت.
 
صادقیان اضافه کرد: شهر ایلام میزبان اصلی زائران اربعین حسینی در بدو ورود استان است و با توجه به اینکه شهرداری بخش عمده ای از خدمت رسانی به زائران حسینی را انجام می دهد نیازمند تخصیص اعتبار مطلوب در این خصوص است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار