مدیرکل استاندارد ایلام گفت: پیگیری نکردن واحد تولیدی برای تمدید پروانه، تعطیلی، غیرفعال بودن واحدها و رعایت نکردن استانداردهای اجباری تولیدات و خدمات ارائه شده از جمله عوامل تعلیق و ابطال این پروانه ها به شمار می رود.
کد خبر: ۵۳۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 09 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی اظهار کرد: پیگیری نکردن واحد تولیدی برای تمدید پروانه، تعطیلی، غیرفعال بودن واحدها و رعایت نکردن استانداردهای اجباری تولیدات و خدمات ارائه شده از جمله عوامل تعلیق و ابطال این پروانه ها به شمار می رود.
 
وی افزود: واحدهای تولیدی که پروانه آنها تعلیق شده حداکثر سه ماه فرصت دارند که نسبت به رفع نواقص و احراز شرایط استاندارد اقدام و در غیر اینصورت پروانه آنها ابطال می شود.
 
مدیرکل استاندارد ایلام از رفع تعلیق 10 مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز خبر داد و یادآور شد: در این مدت (ابتدای سال تاکنون) سه مورد صدور مجوز استاندارد صادر شده است.
 
همتی با بیان اینکه شرایط صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد نسبت به گذشته تسهیل شده اما نظارت و بازرسی ها تشدید یافته است، گفت: در این مدت 15 مورد صدور پروانه استاندارد صادر شده است.
 
وی اضافه کرد: کارشناسان این اداره کل به همراه نیروهای بخش خصوصی طرف قرارداد به صورت مستمر واحدهای تولیدی و خدماتی را زیرنظر دارند و رعایت استانداردها را پیگیری می کنند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار