سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: امسال 168 میلیارد ریال افراد خیر و نیکوکار برای ساخت مدرسه در این استان تعهد کرده اند.
کد خبر: ۵۳۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 09 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا حیدری  اظهار کرد : این میزان کمک بصورت نقدی و غیر نقدی از افراد خیر و نیکوکار داخل و خارج استان برای ساخت مدارس تعهد شده است.
 
وی ادامه داد: با این میزان کمک عملیات ساخت 22 فضای آموزشی با 46 کلاس درس و زیربنای پنج هزار و 840 متر مربع آغاز و در مناطق مختلف شهری و روستایی استان در حال انجام است.
 
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با بیان اینکه میزان کمک های مردمی در مدرسه سازی این استان امسال نسبت به پارسال 20 درصد افزایش یافته تاکید کرد: میزان کمک های مردمی در مدت مشابه پارسال 120 میلیارد ریال بوده است.
 
حیدری با بیان اینکه اکنون 175 مدرسه در این استان تخریبی و یا به مقاوم سازی نیاز دارند، گفت: از این تعداد 86 فضا تخریبی بوده و مقابل زلزله آسیب پذیرند و 89 فضا نیز به مقاوم سازی نیاز دارند.
 
وی از دیگر نیازهای آموزشی این استان را نیمه تمام بودن 9 فضای آموزشی در حاشیه مسکن مهر عنوان کرد که نیازمند تامین بودجه برای تکمیل شدن قرار دارند.
 
به گفته سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تاکنون در مجموع 221 فضای آموزشی با مشارکت 512 میلیارد ریالی افراد خیر در استان احداث شده است.
 
در استان ایلام 100 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در یک هزار و 300 واحد آموزشی به تحصیل اشتغال دارند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار