فرماندار دهلران تمسک به قانون و مقررات در همه موضوع را برای برحل عادلانه مشکلات، مطالبه ها و ادعاها دانست و تاکید کرد: قانون گرایی تنها مرجع و راه حل مشکلات است.
کد خبر: ۵۳۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 10 December 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ سید حسینعلی موسوی  در دیدار با متنفذین، بزرگان و شیوخ روستاهای جلیزی و عین خوش با توجه به مشکلات اراضی کشاورزی این منطقه با سازمان اتکا گفت: همه باید توجه به قانون و پیگیری مسایل و موضوع ها را از مجاری قانونی نصب العین قرار دهند.
 
وی با اشاره به دفاع نظام و قانون از حق و حقوق همه افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها مقتدر است و پیوسته بدنبال تحقق عدالت در جامعه است و در چنین نظامی اصل بر رعایت حقوق و حقوق همه در سایه قانون و توجه به موازین قانونی میسر است.
 
فرماندار دهلران با اشاره به مشکل پیش آمده بین سازمان اتکا و مردم روستاهای جلیزی و عین خوش بر سر اراضی کشاورزی گفت:در این مورد همه باید با توجه به اسناد و مدارک، موضوع را از طریق قانون پیگیری و به قانون تمسک کنند.
 
موسوی نیروی انتظامی را حافظ نظم و امنیت در جامعه دانست و تصریح کرد:نیروی انتظامی بر مبنای قانون و شرح وظایف مکلف به حفظ و نظم امنیت در جامعه است و مردم باید به این مهم واقف باشند.
 
وی از مردم خواست موضوع و مشکل خود را با اتکا از مجاری قانونی پیگیری کنند و مطمئن باشند که قانون این موضوع را به بهترین نحو ممکن حل و فصل خواهد کرد.
 
حاج آقا علی سرخه از بزرگان منطقه نیز گفت:ما خواسته ها و مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری می کنیم و نیازی به حمایت افراد و شبکه های سود جو نداریم .
 
وی با اشاره به پایبندی مردم منطقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون افزود:اجازه دخالت سایت ها و کانال ها معاند نظام در این موضوع را نمی دهیم و در بیانیه ای که منتشر کرده ایم بخوبی این مهم را بیان نموده و برائت خود را از این سایت ها و شبکه ها اعلام نموده و مسیر پیگیری ما مجاری قانونی است.
 
این روحانی منطقه با اشاره به اتفاق پیش آمده افزود:نظام و قانون در جمهوری اسلامی مترقی است و ما مجاری قانونی برای پیگیری مطالبات خود بخوبی شناخته و اجازه دخالت به افراد فرصت طلب و مخل نظم و امنیت و معاند نظام در این موضوع را نمی دهیم و نیازی به دلسوزی و حمایت آنها را نداریم.
 
سرخه بیانیه شیوخ و بزرگان منطقه را جواب دندان شکن به دشمنان و فرصت طلبان اعلام کرد و گفت:ما حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه ها هستیم و در همه صحنه های دفاع از انقلاب و ارزشها پیشگام هستیم و این موضوع را نیز به قانون و مجریان قانون واگذار کرده ایم./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار