معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان فوق دیپلم ،دیپلم وزیر دیپلم در آذر ماه 1396 خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 10 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛ امیررضا حیدری اظهار داشت: تمام مشمولان غایب وغیر غایب استان در مقاطع فوق دیپلم، دیپلم و زیر دیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 آذر96 دریافت کرده‌اند، باید راس ساعت هفت صبح امروز یکشنبه مورخه 19 آذر 96 به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در ایلام – بلوار شهید بهشتی –خیابان شهروند حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن، اقدام کنند.

حیدری با اشاره به این مطلب که عدم حضور بموقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود،افزود: مشمولان می بایست برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند .

وی تصریح کرد: بر اساس قانون وظیفه عمومی مشمولان غایب وسربازان فراری از دریافت خدمات اجتماعی و انتظامی محروم هستند.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد: به مناسبت عید سعید فطر سال جاری اضافه خدمت سنواتی مشمولان وظیفه هنگام خدمت واضافه خدمت سنواتی مشمولان وظیفه ای که تا تاریخ 22 بهمن ماه 96 خود راجهت انجام خدمت دوره ضرورت معرفی کنند مورد عفو وبخشش مفام معظم رهبری قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار