فرمانده سپاه استان ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: با تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی فضای خدمت به مردم در دهستان‌ ها ایجاد شده و بنا است اقدامات توسط خود مردم انجام شود چراکه اگر کارها توسط مردم انجام شود ماندگاری و تأثیر گذاری آن بیشتر است.
کد خبر: ۵۳۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 10 December 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار سید صادق حسینی در نشست پیشرفت و آبادانی روستاهای استان ایلام یاد آوری کرد: فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در چهار محور اقتصاد و معیشت، سلامت، فرهنگ و عمران و زیرساخت ها در سطح دهستان های استان ایلام جریان دارد.
 
وی افزود: در بخش زیرساخت ها، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امیرالمومنین استان ایلام عملیات ساخت و اجرای طرح های مشارکتی عمران و بهسازی مناطق مختلف و ومحروم استان ایلام آغاز کرده است.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام اعتبار مصوب مرحله اول طرح های محرومیت زدایی استان ایلام رات 24 میلیارد ریال ذکر کرد که که 50 درصد ان توسط سپاه و 50 درصد نیز از طریق فرمانداری های استان تامین و اختصاص داده می شود.
 
وی گفت: پارسال حدود 500 برنامه اقتصادی مقاومتی با رویکرد رفع محرومیت توسط سپاه اجراشد و امسال نیز این برنامه با جدیت بیشتری در حال انجام است.
 
سردار حسینی با ذکر اینکه با مشارکت و همراهی مردم در اجرای پروژه ها و طرح های متعددی برای زدایش محرومیت در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: در اجرای این طرح ها انتظار همکاری و همراهی مناسب از دستگاه ها و سازمان های دولتی را دارند.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان ایین های هفته گرامی داشت بسیج ، کلنگ نمادین آغاز عملیات اجرایی 12 باب منزل مسکونی، بهسازی مدارس و ساخت مسجد در بخش زرین آباد شهرستان دهلران به عنوان شروع مرحله اول طرح های محرومیت زدایی استان ایلام توسط سپاه امیرالمومنین به زمین زده شد.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در ایین نمادین کلنگ زنی این طرح ها ، مجموع طرح های محرومیت زدایی استان ایلام را 90 طرح عنوان شدکه از این تعداد اجرای 36 طرح در شهرستان های دهلران، آبدانان و ملکشاهی در مرحله اول این طرح ها تصویب شده است. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار