فرماندار دهلران از معرفی روستای بیشه دراز در بخش مرکزی این شهرستان برای اجرای طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 11 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  سید حسینعلی موسوی در نشست بررسی وضعیت این روستا و هماهنگی برای اجرای طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی با حضور جمعی از مدیران و مردم گفت: این روستا با توجه به ظرفیت هایی که در حوزه های مختلف دارد برای اجرای طرح پایلوت تعیین شده است.
 
وی با اشاره به نقش این روستا در دفاع مقدس، واقع شدن در مسیر عتبات عالیات، دسترسی به بارگاه امامزاده ها و دارا بودن جاذبه های گردشگری افزود: همه این ظرفیت ها می توانند با مشارکت مردم موجب رونق اقتصادی روستا و مهاجرت معکوس شوند.
 
فرماندار دهلران بر لزوم شناسایی استعدادهای این روستا و تلاش برای بهره گیری از این استعدادها را مهم ذکر کرد و افزود: همه دستگاه های عضو این نشست باید متقاضیان اجرای طرح ها را در حوزه کاری خود شناسایی و اقدامات لازم را انجام دهند.
 
موسوی بر ضرورت بازدید میدانی از این روستا تاکید کرد و گفت: ارایه آمار دقیق جمعیتی روستا،آمار بیکاران،میزان باسوادی و بی سوادی و سایر آمارهای مورد نیاز باید به سرعت تهیه تا زمینه تسهیل در اجرای طرح فراهم شود.
 
وی اجرای این طرح را در راستای ایجاد اشتغال و درآمد و جلوگیری از مهاجرت عنوان کرد و گفت: تاکنون در این شهرستان طرح های خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی اجرایی شده و امیدواریم به همت مسئولان و مردم این طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی روستای بیشه دراز نیز با مشارکت مردم و همکاری و همراهی دستگاه های مرتبط منجر به اهداف مد نظر شود.
 
فرماندار دهلران توجه مدیریت ارشد استان را به طرح های اقتصاد مقاومتی متذکر شد و افزود: با توجه به تاکیدات استاندار محترم باید از همه توان و تلاش دستگاهها و مردم برای اجرای این طرح بهره گرفت.
 
فرماندار دهلران به مدیران دستگاه های مربوطه دستور داد تا هرچه سریعتر و در اسرع وقت اقدامات خود جهت تسهیل در اجرای طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی این روستا به فرمانداری منعکس کنند.
 
در این نشست همچنین تعدادی از معتمدین مردم روستای بیشه دراز نیز نظرات و پیشنهادت و آمادگی خود را برای همراهی و همکاری در اجرای این طرح اعلام کردند ./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار