فلسفی: لزوم هماهنگی بین شورا و شهرداری اهواز در زمینه انتصابات
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تغییر نظر شهردار در خصوص تصمیم کمیته انتصابات گفت: امیدواریم که در آینده هماهنگی و تعامل بین شهرداری و شورا در زمینه انتصابات و تغیییرات مدیریتی بیشتر شود.
کد خبر: ۵۳۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 11 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا: محمدجعفر فلسفی، با اشاره به حواشی انتصابات و تغییرات مدیریتی مجموعه اخیر در شهرداری اهواز، و برخی انتقادات نسبت به این روند اظهار کرد: شخصا معتقد به حفظ شأن نظارتی شورا هستم و شورا نباید به طور مستقیم در انتصابات شهرداری دخالت داشته باشد. بلکه این انتصابات می‌تواند با مشورت با شورا صورت بگیرد. 
  
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بنا است تغییرات و انتصابات در مجموعه شهرداری با تعامل انجام شود، انشاءالله این تعاملات بین شورا و شهرداری اهواز را در آینده با هماهنگی بیشتری شاهد باشیم. در بحث انتصابات اخیر برخی انتظار داشتند که در این انتصابات، هماهنگی بیشتری صورت می‌گرفت. 
  
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: ممکن است در خصوص انتصابات اخیر در شهرداری اهواز، مواردی اختلاف سلیقه نیز وجود داشته که طبیعت کار شورا است. البته ما به هیچ وجه قائل به دخالت مستقیم در بحث انتصابات شهرداری نیستیم. 
  
فلسفی افزود: اما در برخی موارد به دلیل همدلی و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری و دغدغه‌مندی اعضای شورا نسبت به مسائل و مشکلات شهر، می‌توانستند از ظرفیت شورا برای مشورت در این انتصابات بهره بگیرند که همین مسأله منشاء انتقادات اخیر شده بود البته شهردار نیز در این زمینه دغدغه‌مند است. 
  
وی با ابراز امیدواری نسبت به همکاری تنگاتنگ و تعامل شورا و شهرداری در آینده در بحث انتصابات و تغییرات مدیریتی بیان کرد: آقای کتانباف در بدو ورود خود به مجموعه شورا، نظری مبنی بر تشکیل کمیته انتصابات شهرداری با عضویت چند عضو شورا کرده بودند که در چارچوب این کمیته انتصابات انجام شود. 
  
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز  ادامه داد: اما سپس نظر آقای کتانباف تغییر کرد و تصمیم گرفت که انتصابات را به شکل مشورت با شورا انجام دهد و این کمیته تشکیل نشود. در بحث انتصابات اخیر نیز افرادی که منصوب شدند، با تجربه و از کارنامه کاری خوبی برخوردار هستند. 
  
فلسفی افزود: فعلا برای اظهار نظر در رابطه با عملکرد این افراد زود است و نمی‌توان در این زمینه نظری داد و امیدواریم که با گذشت زمان، عملکرد این افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد. و امیدواریم که تمام این افراد بتوانند عملکرد خوبی در مناصب خود داشته باشند. 
  
وی عنوان کرد: کارآمدی، فسادستیزی و سلامت کاری از انتظارات مردم در بحث انتصابات شهرداری اهواز است. همچنین اصل شایسته‌سالاری در انتصابات باید رعایت شود. امیدواریم افرادی که منصوب شده‌اند هم با عملکرد خود در آینده نشان دهند که انتصاب آنها صحیح بوده است. 

برچسب ها: جعفر فلسفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار