رئیس پلیس راه استان ایلام از تشدید برخورد با رانندگان خاطی در جاده‌های ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 12 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا همتی‌زاده اظهار داشت: رانندگی در فصل سرما دارای شرایط خاص و ویژه‌ای است هر چند که رانندگی به طور کلی به دقت، توجه و تمرکز نیاز دارد اما رانندگی در فصل سرما به دقت بیشتری نیاز دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک موضوع مهم در رانندگی توان کنترل وسیله نقلیه است که بخش مهمی از آن مربوط به سرعت در واکنش و متوقف کردن وسیله نقلیه در مواجهه با خطر است و علت اینکه در زمستان بایستی با دقت و تمرکز بیشتری رانندگی کرد به این دلیل است که در این فصل اصطکاک بین لاستیک و سطح جاده کاهش می‌یابد.

وی افزود: باید دقت و تمرکز برای واکنش سریع افزایش یابد و از طرفی نیز با سرعت مطمئنه رانندگی تا زمان توقف بهنگام خطر کاهش یافته و از وقوع حوادث پیشگیری شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: رعایت فاصله طولی برای دوری از خطر یک ضرورت است و رانندگان بایستی از هر آنچه که آنها را در معرض خطر قرار می دهد بر حذر باشند.

وی در پایان گفت: طرح ترافیکی زمستان سال جاری از روز دوشنبه ۲۰ آذر آغاز شده و مهمترین نقطه قوت و ابزار در اختیار پلیس پتانسیل و توانایی عظیم مشارکت عمومی مردم شریف استان است که ما تقاضا داریم این همکاری همانند گذشته به توصیه ها و هشدارهای پلیس توجه داشته باشد تا زمستان کم خطری را پشت سر بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار