کارشناس، مسئول دفتر کودکان و نوجوانان اداره کل بهزیستی ایلام گفت: امسال مجوز صدور 15 مهد کودک جدید در مناطق روستایی و شهری استان صادر شده است.
کد خبر: ۵۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 14 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛آیت گوهری افزود: بر اساس نیازسنجی انجام گرفته در شهرستان های مختلف استان در کمیته تخصصی امور مهدهای کودک از طریق اعلام فراخوان درخواست های دریافت شده بررسی و افرادیکه بالاترین امتیار را داشتند، این مجوز را دریافت کردند.
 
وی با بیان اینکه نیازسنجی های انجام گرفته برای احداث مهد کودک در محله های پر تراکم بوده، ادامه داد: این افراد موافقت نامه اصولی و مجوز فعالیت را دریافت کرده اند.
 
به گفته وی، اکنون 321 مهد کودک شهری و روستایی در مناطق مختلف این استان فعال است که با احتساب مهدهای جدید شمار آنها به 336 مرکز افزایش خواهد یافت.
 
گوهری طرح تامین یک وعده غذای گرم ویژه کودکان روستایی و مناطق حاشیه شهرها و محروم در مهدهای کودک را از طرح های حمایتی بهزیستی از مهدها عنوان کرد و گفت: این طرح امسال با اعتبار 15 میلیارد ریال در 200 مهد کودک اجرا می شود و پنج روز در طول هفته غذای گرم به کودکان این مهدها با حمایت مالی بهزیستی داده خواهد شد.
 
وی گفت: طرح تامین یک وعده غذای گرم با هدف پیشگیری از سوء تغذیه کودکان محروم از مهرماه به مدت 100 روز در روستا مهدها و مهدهای حاشیه شهری و محروم استان ایلام اجرا خواهد شد.
 
کارشناس، مسئول دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی ایلام با اشاره به اینکه تمامی مهدهای کودک استان بصورت خصوصی با نظارت بهزیستی فعالیت دارند، اجرای طرح کمک به پرداخت شهریه کودکان نیازمند و توسعه و تجهیز مهدهای کودک مناطق محروم را از دیگر طرح های حمایتی بهزیستی از مهدهای کودک برشمرد.
 
 
 
 
ایرنا
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار