امروزه زنان سفت و سخت در تلاش و تکاپو هستند برای حفظ تناسب اندام خود؛ با این حال یکی از مارک های پوششی فعال، فقط یک مدل را انتخاب می کند که می خواهد با این حرکت جدید انقلابی در صنعت مد ایجاد کند
کد خبر: ۵۳۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 14 December 2017
امروزه زنان سفت و سخت در تلاش و تکاپو هستند برای حفظ تناسب اندام خود؛ با این حال یکی از مارک های پوششی فعال، فقط یک مدل آن هم از نوع چاقش را انتخاب می کند که می خواهد با این حرکت جدید انقلابی در صنعت مد ایجاد کند.
  
ورزشگاه آکادمی و خارج از منزل، آنا اوبراین، مد جدید اینستاگرام را به عنوان چهره جدید خط BCG خود انتخاب کرده است که تقریبا 3 برابر زنان عادی است. اوبراین، مبتکر نیویورک، برای حفظ رژیم غذایی و تناسب اندام خود سال ها تلاش کرده. وی همچنین چاق ترین مدل دنیاست.
او برای صفحه نمایش Instagram آکادمی نوشت: "این چالش (چاقی)یکی از بزرگترین موانع برای زنان فعال به شمار می رود. " اگرچه O'Brien یک فتوشاپ ورزشی را جذب کرد که در حال حاضر بیش از 13 هزار نفر را جذب کرده است، اما تماشاچیان چیز خوبی برای گفتن ندارند. آنا اوبراین، یک وبلاگ نویس مد به اندازه بزرگ است که چهره جدیدی از "BCG" در رده آکادمی است. این مدل 25 ساله معتقد است قضاوتها و نگاههای دیگران نباید مانع آن شود که ما به آرزوهایمان برسیم.
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار