مسئول مرکز راهبردی بسیج سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: 15 تیم متخصص و کارشناس روان شناسی داوطلب بسیجی استان در قالب یک کاروان 50 نفره صبح امروز عازم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۵۳۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 14 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ چنگیز سلیمانی اظهار کرد: هر تیم روانشناسی متشکل از سه یا چهار نفر روان شناس داوطلب مجرب است که کودکان زلزله زده را به عنوان جامعه هدف تحت پوشش برنامه های روان شناسانه قرار می دهند.
 
وی افزود: این تیم ها بخشی از کودکان شهر ازگله و 12 روستای این شهر را با هدف کاهش آسیب های روحی و روانی ناشی از حادثه زلزله تحت پوشش برنامه ها و فعالیت های روان شناسانه خود قرار می دهند.
 
سلیمانی با بیان اینکه این تیم ها به مدت 48 ساعت در منطقه استقرار دارند، گفت: اعزام تیم های روان شناسی به مناطق زلزله زده کرمانشاه یک برنامه یک ساله است که در چهار مرحله برگزار می شود.
 
وی یادآور شد: در این برنامه اقلام مورد نیاز کودکان همچون اسباب بازی، کتاب و نوشت افزار نو از خیرین و گروه های مردمی جمع آوری و بین زلزله زدگان توزیع می شود و امروز تعداد 2 هزار مورد از این اقلام توسط این کاروان بین بچه های زلزله زده توزیع می شود.
 
مرحله نخست این طرح با همکاری مرکز راهبردی بسیج، بهزیستی و‌ دکتر محمدموسوی یکی از روانشناسان خیر استان ایلام انجام گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار