به گفته یک منبع موثق ،روز گذشته پاسخ استعلامات صورت گرفته به استانداری واصل شده و شنبه هفته آینده حکم شهردار جدید موسیان نیز صادر به وی ابلاغ خواهد شد. همچنین مراسم تودیع ومعارفه شهردار موسیان ظرف هفته آینده برگزار خواهدشد
کد خبر: ۵۳۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 14 December 2017

تابناک ایلام::روز گذشته ازسوی مدیرکل امور شهری وشوراهای استانداری ایلام،خبر صدور احکام شهرداران ایوان ،زرنه و سراب باغ منتشر شد.با توجه به اینکه همزمان با معرفی این شهرداران ،اعضای شورای اسلامی شهر موسیان هم مبادرت به معرفی شهردار جدید این شهر نموده و به درازا کشیده شدن روند صدور حکم شهردار این شهر به عاملی برای انتشار برخی گمانه زنی ها و شائبه های خلاف واقع از سوی کانالهای تلگرامی گردید.

برخی از این کانالها تنها براساس حدس وگمان درازا کشیده شدن صدور حکم شهردار این شهر را ریشخند به آرای مردم ونمایندگان آنها در شورای شهر قلمداد کرده ،وعدم ابلاغ حکم شهردار این شهر در این مقطع زمانی را سنگ اندازی مسئولین استانداری و یا چالش برانگیز بودن این انتخاب برای آنان قلمداد نموده اند.

علیرغم تمامی گمانه زنی های نادرست و ابهام زایی بر روند صدور حکم شهردار موسیان ،یک منبع موثق در استانداری ایلام در گفتگو با تابناک ایلام اظهار کرد: هیچ گونه دلیلی برای مخالفت یا سنگ اندازی در مسیر انتخاب شهردار موسیان ویا نادیده انگاشتن خواست وانتخاب اعضای شورای شهر وجود ندارد .

این منبع گفت : تنها دلیل به درازا کشیده شدن صدور حکم شهردار موسیان، سیر مراحل قانونی وانجام استعلامات مورد نیاز بود. ازآنجاییکه شهردار این شهر در نقاط دیگری خارج از استان نیز به کار استغال داشته است، بنابراین طبق قانون، استعلامات نیز از مراجع همان مناطق صورت گرفته وپاسخ به استعلامات قدری به درازا کشیده شد.

به گفته ایشان ،روز گذشته پاسخ استعلامات صورت گرفته به استانداری ایلام واصل شده و شنبه هفته آینده حکم شهردار جدید موسیان نیز صادر به وی ابلاغ خواهد شد. همچنین مراسم تودیع ومعارفه شهردار موسیان ظرف هفته آینده برگزار خواهدشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار