خبرفوری؛
بنابر اطلاعات موثق واصله ،استاندار ایلام " جعفر مردانی " از همشهریان خود وز انیروهای شاغل در استاندار چهارمحال وبختیاری را بمنظور تصدی پست معاونت سیاسی استانداری ایلام معرفی نموده است . این اقدام استاندار ایلام را می توان در راستای همان تحلیل وتفسیرهای پیش گفته و گمانه زنی های رسانه ای قلمداد نمود.
کد خبر: ۵۳۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 14 December 2017

تابناک ایلام ::بالاخره پس از ماهها کش وقوس و گمانه زنی ها برای تعیین معاونت های سیاسی ،اقتصادی و عمرانی استانداری ایلام، از گزینه نهایی قاسم سلیمانی دشتکی برای تصدی پست معاونت سیاسی وامنیتی استانداری ایلام  رونمایی شد.

برخی گمانه زنی ها و تحلیل وتفسیرها درخصوص واگذاری برخی پست های درون سازمانی استانداری ایلام به نیروهای جوان ،اصلاح طلب وبومی استان وهمچنین تمرکز سلیمانی دشتکی بر واگذاری دو معاونت اقتصادی وعمرانی به نیروهای بومی استان وحواشی متعاقب آن ،حول این محور شکل گرفت که شاید هدف استاندارایلام ازاین اقدامات ، کاهش حساسیت ها و به نوعی بستن دهان منتقدین ومجاب نمودن آنها برای یک اقدام بزرگ دیگر باشد.

بنابر اطلاعات موثق واصله ،استاندار ایلام " جعفر مردانی " از همشهریان خود و از نیروهای شاغل در استانداری  چهارمحال وبختیاری را بمنظور تصدی پست معاونت سیاسی امنیتی  استانداری ایلام معرفی نموده است . این اقدام استاندار ایلام را می توان در راستای همان تحلیل وتفسیرهای پیش گفته و گمانه زنی های رسانه ای قلمداد نمود.

واگذاری حساسترین پست استاندار ایلام به یک نیروی غیر بومی می تواند منجر به شکل گیری برخی اختلاف نظرها مابین استاندارایلام وخیل عظیمی از فعالین سیاسی و طیف های هوادار دولت دوازدهم دراستان بشود. چراکه فعالین سیاسی وابسته به جریانات سیاسی هوادار دولت که از گذشته تا کنون تمام هم وغم خود را حول اجرایی شدن برنامه ها و اهداف جریانات سیاسی اصلاح طلب متمرکز نموده وبا حضور فعال در چندین انتخابات ،هزینه های فراوانی را متحمل شده اند ،نمی توانند به راحتی از کناراین اقدام استاندار ایلام بگذرند.

از آنجاییکه یکی از مهمترین دلایل بروز اختلافات بین استاندار پیشین ایلام و طیف های سیاسی منتسب به جریان اصلاحات استان ،استفاده محمدرضا مروارید از نیروهای به اصطلاح احمدی نژادی در مشاغل حساس مدیریتی به حساب می آید ،واگذاری پست حساس معاونت سیاسی وامنیتی استانداری ایلام بعنوان پیشانی وتعیین کننده خط و خطوط سیاسی دولت در شهرستانها وبخشهای استان ،به " جعفر مردانی " که پست سیاسی دردولت احمدی نژاد را در کارنامه خود دارد ،حامل پیام امیدوار کننده ای در راستای ایجاد وحدت وهمبستگی بین دولت وجناح های سیاسی در استان نمی باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هاوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
جای بسی تعجب است که تعیین تکلیف کرسی مدیریتی استان بسیار حساس و مورد توجه است. مهین عزیزمان، ماهها شاهد نداشتن وزیر اقتصاد بوده است، ولی کماکان روال کار اداری به نحو همیشگی اداره می شد و حتی با جلوس وزیر اوضاع اقتصادی بهبود نیافت که نیافت.
البته شاید هم رسانه ها به رسالت خود در ایجاد هیجانات خبری در بین مردم اقدام و خبر تصدی پُست معاونت سیاسی را بولد می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار