مردم همواره دنبال تغییرند ،درپشت این تنوع طلبی و تغییر ،دلیلی به جز رسیدن به بهترین ها رامی توان جستجو کرد ،مردم می خواهند بواسطه مدیرانی که به آنها اعتماد دارند به اهداف مختلف خودشان برسند .اگر این مدیر نتوانست آنها را اقناع کند ،در انتظار مدیر جدید خواهند نشست .
کد خبر: ۵۳۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 17 December 2017
تابناک ایلام::یکی از موضوعاتی که همیشه ذهن مردم و مدیران دستگاههای اجرایی را به خود درگیر کرده است ،تغییرات مدیریتی در استان ایلام است . وقتی می گوییم ذهن مردم  ومسئولین ،لابد باید دلیل این موضوع هم شفاف بیان شود.
 
مردم همواره دنبال تغییرند ،درپشت این تنوع طلبی و تغییر ،دلیلی به جز رسیدن به بهترین ها رانمی توان جستجو کرد ،مردم می خواهند بواسطه مدیرانی که به آنها اعتماد دارند به اهداف مختلف خودشان برسند .اگر این مدیر نتوانست آنها را اقناع کند ،در انتظار مدیر جدید خواهند نشست .
 
برای مدیران هم طبیعی است ،دهها امتیاز ریز ودرشت از پرستیژ اجتماعی گرفته تا منافع اقتصادی و..از همین میز ریاست و مدیریت اقتباس می شود ،بنابراین او هم حق دارد به این خبرها حساس باشد و خبر تغییر مدیران را با ولع تمام پیگیری نماید. البته دراین بین نباید آن دسته از مدیران متعهد را فراموش کرد که مدیریت را امانت وابزاری برای خدمت به خلق  تلقی می کنند ،برای این دسته هم فرقی ندارد که کجا باشند ! افسوس که این مدیران کم تعدادند.
 
تاکنون شایعات وگمانه زنی های متعددی در خصوص تعغییرات مدیریتی در استان شنیده اید ،برخی از آنها درست ،برخی تاحدودی درست وبرخی هم اصلا کذب محض اند . اماجدیدترین خبرها از منابع موثق در خصوص تغییرات مدیریتی در استان به این شرح است :
 
*به زودی دکتر دلپیشه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام جای خود را به یکی ازاین دونفر " کریم همتی " یا " موسی میرزایی " خواهد داد. البته چون موسی میرزایی بازنشسته است بنابراین کریم همتی از شانس بیشتری برای تصدی این مقام برخورداراست.
 
*ظرف هفته های آتی آقای "فرهادقیصربیگی "مدیرکل بهزیستی جای خود را به خانم"زهرا همتی " خواهد داد. همتی درحال حاضر معاون قیصربیگی است.
 
*آقایان " ایوب درویشی " و جعفر مردانی " گزینه های نهایی معاونت های اقتصادی وسیاسی استانداری ایلام هستند . اما برخی رسانه ها وکانالها از "چاغروندی" بعنوان گزینه تصدی معاونت امور عمرانی استانداری یاد می کنند که اصلا اینگونه نیست ،چرا که آقای " احمد کرمی " مدیرکل کنونی ستاد بحران استانداری برای این جایگاه به وزارت کشور معرفی شده اند.
 
خبرهای جدید در این حوزه متعاقبامنتشر خواهد شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
خبری از برکناری مدیرکل ضعیف میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان نیست !!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
آموزش وپرورش کی قراره ازرکود خارج بشه نکنه میخوان بااین آقایون یک نسل روبه فنابدن
غمخوارمردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
مامردم ازروحانی ناامیدشدیم همه جایه مشت افرادناتوان ولی وابسته به افرادی خاص بدون اندک توانایی ولیاقتی وبه لطف پاچه خواری و....دارن مردموحرص میدن اینجا ست که ازرای دهندگان میشنویم صدرحمت به احمدی‌نژاد! !!!!!!یارانه که قراره قطع بشه بنزین وآب و برق و گاز هم قراره برای چندمین بارگرون بشه راستی یادتون نره برانفس کشیدن هم نرخ بذارین
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
تغیر بعضی از مدیران خنثی حوزه معاون عمرانی فراموش نشود....
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
تغیر بعضی از مدیران خنثی حوزه معاون عمرانی استانداری فراموش نشود
غلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
ضعیف ترین مدیر کل میراث فرهنگی جهان می باشد
هاوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
تغییر در بدنه مدیریتی دستگاههای دولتی به خاطر داشتن لیافت یا عدم لیاقت نیست، بلکه بواسطه فعالیت و حضور در احزاب سیاسی و طرفداری از احزب طرفدار دولت حاکم است که خود به نقطه ضعفی برای نظام جمهوری اسلامی بدل شده است.
متأسفانه به علت نبود سیستم ارزیابی کارآمد در شناسایی نیروهای شایسته و علاقه مند به خدمت، عملاً راهی برای حضور افراد لایق در عرصه های مدیریتی عقیم می ماند و یا توسط باندهای فامیلی و حزبی سرکوب می گردند و همواره در دستگاههای دولتی شاهد پیشرفت آسانسوری هستیم.
به نظر اینجانب، نظام ما نیاز به اصلاح روند ارزیابی پیشرفت نیروهای دولتی دارد، چرا که امروزه نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با داشتن نفوذ در معاونت پارلمانی ورازتخانه، نیروهای مورد نظر خود را به دستگاههای استان تحمیل میکنند، از این رو تشنگان قدرت و سمتهای مدیریتی با شناسایی نامزهادهای پیروز خود را به برای مدیریت آینده استان، آماده می کنند.
دخالتهای بی جا و بی مورد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در چینش مدیریتی استان، عملاً استان را دچار پسرفت و سقوط نموده اند از این رو لازم است تا تدابیری برای قطع ید نمایندگان محترم اتخاذ گردد. ان شاء الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
امیدوارم این تغییرات دست چاپلوسان و نفوذی های بی همه چیز رو از دستگاه های اجرایی کوتاه کنه
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
خدا کند هر مدیری تعغیر می کنه کسی بیاد که به فکر مردم باشد نه ماشین سوزوکی و جیب خودش از پول بیت المال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار