مدیر کل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: این جشنواره به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با موضوعات مختلف محیط زیستی به خصوص مساله آب و ترویج فرهنگ صرفه جویی آن با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست، آموزش وپرورش، آب منطقه ای، آب وفاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی، اتاق بازرگانی و شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی در مدارس ابتدایی استان ایلام برگزار گردید.
کد خبر: ۵۳۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 16 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ "مازیار سلیمان نژاد" هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، جلوگیری از هدر رفت این مایه حیاتی و روش های درست استفاده از آن برشمرد.
 
وی آب را یکی از اساسی ترین نیازهای بشر ذکر کرد و بیان نمود: استان ایلام نیز با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی دارای محدودیت هایی از نظر منابع آب است، از اینرو می طلبد دانش آموزان به مقوله صرفه جویی و مصرف بهینه آب توجه ویژه ای داشته باشند.
 
سلیمان نژاد تصریح کرد: کودکان می‌توانند با آموزش‌هایی که از این طرق آموخته‌اند در انتقال فرهنگ مصرف بهینه آب به خانواده ها تأثیر به سزایی داشته باشند و مصرف صحیح آب نهادینه می شود.  
 
ارائه موضوعات مختلف آموزشی، فرهنگ سازی، مدیریت و مصرف بهینه آب توسط کارشناسان محیط زیست، آب منطقه ای و شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان و همچنین اجراي مقاله، شعر و نمايش توسط دانش آموزان با موضوع صرفه جویی در مصرف آب از جمله برنامه هايي بود كه در جشنواره نخستين واژه آب به اجرا در آمد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار