مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: آموزش های قرآنی به مردم این استان در سال جاری بیش از 20 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۳۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 17 December 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛اکبر حق نظری اظهار کرد: امسال تاکنون هفت هزار و 500 نفر از مردم این استان با شرکت در کلاس های این مرکز آموزش های مختلف قرآنی را کسب کرده اند.
 
وی ادامه داد: از این تعداد سه هزار نفر آموزش های عمومی شامل قرائت در سه سطح حفظ عمومی و تخصصی، مفاهیم عمومی، تربیت آموزشیار و تربیت معلم را فرا گرفته اند.
 
مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی ایلام اضافه کرد: علاوه بر این چهار هزار و 500 نفر نیز در برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان با عنوان طرح با قرآن در رمضان، آموزش های قرآنی را کسب کردند.
 
حق نظری افزود: در قالب این طرح هر روز محفل جزء خوانی قرآن به صورت ترتیل خوانی نیز در مسجد جامع شهر ایلام و در تمامی شهرستان های تابعه استان برگزار و با استقبال مردم مواجه شد.
 
وی برپایی محافل انس با قرآن را دیگر برنامه این سازمان در ماه رمضان امسال اعلام کرد که امسال در مجموع 20 محفل در شهرستان های استان برگزار شد که هشت محفل آن با حضور قاریان بین المللی برگزار شده است.
 
به گفته مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، علاوه بر این تعداد تا پایان امسال یک هزار نفر دیگر نیز آموزش مفاهیم قرآن کریم را کسب می کنند.
 
حق نظری با اشاره به فعالیت 120 خانه قرآن روستایی، 30 خانه قرآن شهری و 18 موسسه قرآنی در استان ایلام گفت: در این مراکز در طول سال آموزش های روخوانی، روان خوانی، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم به قرآن آموزان ارائه می شود.
 
 
 
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار