یک منبع مطلع در تماس با خبرنگار ما از منتفی شدن این انتصاب در استانداری ایلام خبرداد و گفت بدلایلی این انتصاب صورت نخواهد گرفت.
کد خبر: ۵۳۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 17 December 2017
یک منبع مطلع ساعتی پیش به تابناک ایلام گفت : گزینه سلیمانی دشتکی برای تصدی پست معاونت سیاسی وامنیتی استاندار ایلام منتفی شد.
 
به گزارش تابناک ایلام ،سه روز پیش رسانه های استان به نقل از منابعی از معرفی " جعفر مردانی " معاون سیاسی امنیتی استاندار چهار محال وبختیاری به وزارت کشور جهت تصدی این پست در استانداری ایلام خبر دادند.
 
یک منبع مطلع در تماس با خبرنگار ما از منتفی شدن این انتصاب در استانداری ایلام خبرداد و گفت بدلایلی این انتصاب صورت نخواهد گرفت.
 
از آنجاییکه نزدیک به سه ماه از انتصاب استاندار ایلام می گذرد و بسیاری از مدیران استانداری مخصوصا فرمانداران وبخشداران  بدلیل محتمل بودن تغییرات، از انگیزه چندانی برای پرداختن به امور برخوردار نیستند و از سویی با توجه به انتصاب " حسین کلانتری " معاون سیاسی وامنیتی استانداری به سمت مدیرکل امینتی وزارت کشور ،لذا روشن شدن تکلیف این پست مهم واثرگذار استانداری بیش از سایر مناصب ضروری به نظر می رسد.
 
با این وجود انتظار می رود تا تعیین تکلیف معاون سیاسی وامنیتی و رسیدن استاندار و سایر نیروهای موثر در انتخاب مناصب به یک اجماع مناسب ،اداره این معاونت به سرپرست واگذار شود. پیش بینی می شود با رفتن کلانتری بزودی از سوی استاندار ایلام سرپرست معاونت سیاسی وامنیتی تعیین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار