نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی :
سلام امینی در خصوص میزان عملیاتی بودن لایحه بودجه سال 97، اظهار داشت: طبق قانون برنامه ششم توسعه سالانه باید شاخص عملیاتی بودن بودجه سالانه به‌میزان 20 درصد افزایش یابد و این انتظار وجود دارد تا دولت به تعهد ایجاد شده عمل کند.
کد خبر: ۵۴۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 23 December 2017
سلام امینی در خصوص میزان عملیاتی بودن لایحه بودجه سال 97، اظهار داشت: طبق قانون برنامه ششم توسعه سالانه باید شاخص عملیاتی بودن بودجه سالانه به‌میزان 20 درصد افزایش یابد و این انتظار وجود دارد تا دولت به تعهد ایجاد شده عمل کند.

به گزارش تابناک ایلام ؛عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال سال دوم اجرای برنامه ششم توسعه است و باید شاخص عملیاتی بودن بودجه به میزان 40درصد می‌رسید، گفت: دولت نباید کمتر از میزان تعیین شده بودجه عملیاتی در نظر بگیرد، هیچ توجیهی برای این مسئله وجود ندارد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی درخصوص اختصاص  منابع حاصله از حذف یارانه افراد غیرنیازمند به بخش اشتغال و تولید، اظهار داشت: مقرر شده تا یارانه افراد سه دهک بالای جامعه حذف و این منابع در اختیار سایر بخش‌ها قرار بگیرد که در چنین صورتی با وجود یک سازوکار مناسب بسیار کمک کننده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه صحبت‌های دولت در خصوص توسعه تولید و اشتغال خوب است که امیدوارم در عمل نیز چنین باشد، تصریح کرد: افراد تحت پوشش‌ نهادهای حمایتی تنها تشکیل دهنده اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیستند، افراد بسیاری وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند اما بسیار نیازمند هستند باید تلاش کنیم تا این افراد از منابع یارانه استفاده کافی را داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه هزاران نفر در صف تحت پوشش قرارگرفتن کمیته امداد و بهزیستی قراردارند اما این نهادها توان حمایت از آنها را ندارند، خاطر نشان کرد: اقشار نیازمند جامعه مشخص هستند که باید یارانه آنها افزایش یابد، اکثر این افراد تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند و دولت می‌تواند به‌صورت نامحصوص نیز آنها را دریافت کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حژمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
آقای امینی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با توجه حضورش در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بایستی فریاد مردم استان ایلام در مجلس باشد و خواستار برخورداری مردم مستضعف استان از فروش منابع خدادادی نفت و گاز این منطقه به استان باشد و با هر اهرمی، درصدی از فروش نفت و گاز را برای مردم و دستگاههای استان مطالبه نماید. به روایت سرشماری نفوس و مسکن در طول سالیان متمادی، استان ایلام همواره مهاجرفرست بوده است و عمده دلیل مهاجرت و خالی نمودن این سرزمین به دلیل فقر و بیکاری بوده است. هرچند که استعداد و توانمندی جوانان ایلامی در سایر نقاط کشور بر سر زبان است، اما چه خوب است که این نیروها در خدمت خود استان باشند که لازمه آن همت نمایندگان استان برای ایجاد مشاغل پایدار از طریق احداث شرکتها و کارخانه هاست و صرفاً با پرداخت تسهیلات اشتغال ایجاد نمی گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار