فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است، گفت: از همه شهروندان فهیم ایلامی انتظار داریم با هوشمندی کامل رفتار کنند و دانسته یا نادانسته آب در آسیاب دشمن نریزند و مثل همیشه در کنار و همراه پلیس باشند.
کد خبر: ۵۴۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 01 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری به تحرکات چند روز اخیر معاندان انقلاب اشاره و اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هیچگاه دوستدار مردم نبوده و نخواهند بود و قصدشان این است که از آنان به عنوان طعمه برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز تعمیق شناخت و آگاهی بخشی به جامعه به ویژه نسل جوان در خصوص دشمنی دیرینه نظام سلطه با جمهوری اسلامی ضرورت دارد، گفت: تبیین سیاست‌های مخالفان نظام به سرکردگی آمریکا برای مردم نقشی مهم در کسب معرفت هر چه بیشتر چهره کریه استکبار داشته و باید در این زمینه تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: موجودیت نظام جمهوری اسلامی و حرکت با صلابت و مقتدرانه آن، بنیان نظام استکباری را به خطر انداخته است و همین مسأله از دلایل دشمنی استکبار جهانی و آمریکا با انقلاب اسلامی است.

سردار یاری به نقش بصیرت و آینده نگری در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: اهل بصیرت با امداد نیروی قدسی که به آنها عطا شده، می شنوند، می اندیشند، نگاه می کنند، می بینند و از عبرت ها بهره می گیرند و آنگاه راه های روشنی را می پیمایند و بدین ترتیب، از افتادن در پرتگاه ها و لغزش گاه ها در امان می مانند.

 مردم آب در آسیاب دشمن نریزند

سردار یاری گفت: از همه شهروندان فهیم ایلامی انتظار داریم با هوشمندی کامل رفتار کنند و دانسته یا نادانسته آب در آسیاب دشمن نریزند و مثل همیشه در کنار و همراه پلیس باشند.

وی تصریح کرد: هم استانی های عزیز توجه داشته باشید حضور حتی یک نفر از شما برای تماشای تجمعات پراکنده نیز باعث سوء استفاده رسانه های معاند خواهد شد.

سردار یاری یادآور شد: مردم ایران اسلامی مردمی ولایتمدار و از حماسه های مختلفی سرافراز بیرون آمده اند و امروز نیز در این برهه از زمان، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دهاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
سردار عزیز مردم ر ا که نصیحت کردی دست درد نکند یک مقدار نیز دولت مردان را نصیحت کن تا اینقدر از نظر اقتصادی به مردم فشار نیاورند و مواظب سوپاپ اطینان مردم باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
این مردم نیستند که آب به آسیاب دشمن میریزند .عملکرد غلط اقتصادی و اجتماعی مسیولان این آب را به آسیاب دشمن سرازیر کرده است. در ضمن حرف زدن چند کشور نمی تواند اثری در خواست ملت داشته باشد.ملت خودشان خواسته هایی دارند که باید به آنان فورا نه تدریجا رسیدگی شود.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
حاجی این دولت است که با این ندانم کاری ها حربه به دشمن می دهد. آیا وظیفه ات که گرفتن اختلاس گران قاچاقچی و غیر ه ... را خوب انجام می دهی
یک نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
بحمداله خیلی از نیروهای ارزشی منجمله؛ شخص جناب آقای خاوری که از دستان مبارک فرمانده بسیج نشان ویژه امر به معروف و نهی از منکر دریافت نمودند اکنون با پولهای مردم و از کیسه انقلاب در کشور کانادا عشق و حال می کنند و آسیاب های بزرگی را تقدیم این ملت و انقلاب کردند که سالیان سال مردم این مرز و بوم را در شوکی عظما فرو برده است.
مردم این دیار بسیار قانع هستند و در همه صحنه ها حضور فعال داشته اند و شایسته تکریم و حفظ حرمت هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
چرا در این کشور همه کار آزاد است، حتی ربودن 8 هزار میلیارد تومان ولی اعتراض آن را همه مسئولان حمل بر دشمنی می کنند؟ دشمن آن کسی است که گلوی ملت را گرفته و هستی آنها را از دماغشان بیرون کشیده است. دشمن آن کسی است که کارخانه ها را به افلاس کشانده و از اداره ها و سازمان ها مجتمع های بزرگ ثروت سوزی و فساد و خرابکاری ساخته است، سردار محترم. اگر مردم سکوت کنند، شما می خواهید پی گیر مطالباتشان شوید؟ شما از آسیاب دشمن نام می برید در حالی که بزرگترین آسیاب سازان را فراموش کرده اید. از آب می گویید ولی نام را از یاد برده اید. وقتی در راس هر سازمانی یک مسئول در حال آسیاب سازی است، دیگر چه لزومی به دشمن خارجی داریم ؟ ما با این مسئولان غمخوار و ثروت خوار و پول خوار و خلاصه همه چیزخوارمان فقط شما را کم داشتیم. !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار