استاندار ایلام :
استاندار ایلام گفت:بر اساس قانون 25 درصد استخدام دستگاه های اجرایی سهم ایثارگران است، اما با توجه به محدودیت استخدام های دولتی باید کاری کنیم تا بخش خصوصی نیز در استخدام این قشر دخیل شود.
کد خبر: ۵۴۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 02 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست شورای مشورتی ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی ایران برای شهدا احترام ویژه ای قائل است و جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم آنها با وجود درد و رنج های فراوان باز به آرمان های مقدس اسلامی پایبند هستند.


وی افزود: اگر دلاورمردی ها، فداکاری و ایثارگری های شهدا و رزمندگان نبود، امروز ایران اسلامی در این جایگاه قرار نداشت و استقلال ما حفظ نمی ‌شد.


استاندار ایلام خواستار تشکیل کمیته تخصصی شورای مشورتی ایثارگران استان شد و یادآور شد: شورای مشورتی ایثارگران استان باید به ‌طور فعال و کاربردی به بررسی مسائل این قشر از جامعه بپردازد، بهره گیری از نظر اساتید دانشگاه و فرزندان ایثارگران که بسیاری از آنها افرادی متخصص و توانمند هستند، می تواند راهگشای شورای مشورتی ایثارگران استان برای رفع مشکلات این قشر باشد.


سلیمانی دشتکی با اشاره به جذب و استخدام فرزندان شهدا و قشر ایثارگران استان در دستگاه های دولتی گفت: بر اساس قانون 25 درصد استخدام دستگاه های اجرایی سهم ایثارگران است، اما با توجه به محدودیت استخدام های دولتی باید کاری کنیم تا بخش خصوصی نیز در استخدام این قشر دخیل شود.


وی اضافه کرد: اگر بتوانیم این اصل را در بخش های خصوصی و غیر دولتی استان عملی کنیم بخش اعظمی از اشتغال ایثارگران را حل خواهیم کرد.


گفتنی است که در ادامه این نشست اعضای شورای مشورتی ایثارگران به برخی مسائل و مشکلات خانواده های معظم شاهد، جانبازان و آزاده های سرافراز استان پراختند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حژمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
آقای دشتکی یکبار قانون جامع ایثارگران را مطالعه کنند متوجه خواهند شد که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای آندسته از شرکتهای بخش خصوصی که نسبت به جذب افراد مشمولات خدمات بنیاد اقدام می نمایند، حمایت های بیمه ای بعمل می آورد، اما در استان ما بخش خصوصی کجا بود؟ اطلاعرسانی بنیاد هم کم است.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
برخی از مسولین ومدیران استان تعریف ایثارگر را نمیدانند .لطفا قانون جامع خدماتت رسانیدبه ایثار گران را مطالعه فرمایند.!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار