امروز باردیگر و به فاصله چهار روز از روز بصیرت ،باردیگر با حضور در تجمعی بی نظیر اوج دلدادگی خود به ولایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۵۴۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 03 January 2018

امروز باردیگر و به فاصله چهار روز از روز بصیرت ،باردیگر مردم ایلام با حضور در تجمعی کم نظیر، اوج دلدادگی خود به ولایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

به گزارش تابناک ایلام ؛مردم حماسه آفرین ایلام،خالقان حماسه میمک، درصفوفی به هم فشرده ومشت هایی گره کرده از غیظ وخشم به دشمنان ومعاندین ،با حضور در تجمع بصیرت و تجدید میثاق دوباره با ولایت، اوج انزجار خود به دشمنان نظام ،معاندین و حرکات کور و تشنج آفرین روزهای اخیر را اعلام و اتحاد وانسجام خلل ناپذیر خود را درمعرض دید جهانیان قرار دادند.

حامیان نظام وانقلاب ،مرزنشینان و مقاومان هشت سال جنگ تحمیلی و فاتحان نبردهای سخت ،این بار هم به میدان آمدند تا ضمن محکومیت هرگونه حرکت مشکوکی که خطوط قرمز آنها را نشانه بگیرد ،به دشمنان این نظام خصوصا آمریکا واسراییل وآل سعود بفهمانند که شیر مردان وشیرزنان این دیار بیدارند و گوش به فرمان ولی امر خود ،درراه دفاع از آرمان های انقلاب و رهبری آماده جانفشانی هستند.

امروز چهارشنبه سیزدهم دیماه سال 96 نقطه اوج بصیرت و بیداری ملت ایران بود ،هزاران نفر از مردم شهر ایلام ودیگر شهرستانهای استان، همگام وهمنوا با دیگر هموطنان در جای جای این سرزمین پهناور، با سردادن فریادهای " مرگ بر آمریکا" مرگ بر اسراییل " مرگ بر آل سعود " و " ننگ بر فتنه گر" حرکت های اخیر عده ای در ساختار شکنی و تخریب اموال عمومی را محکوم نمودند.

تجمع کنندگان ایلامی در بیانیه پایانی خود، ضمن محکومیت حرکات اغتشاشگران ،مطالبه و اعتراض مسالمت آمیز را حق مردم دانسته و از دولتمردان ومسئولین قوای سه گانه رسیدگی به معیشت مردم وکاهش دغدغه های آنان را خواستار شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار