معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه حضور به موقع مردم شریف و ولایتمدار ایلام در صحنه ستودنی است گفت:حضور مردم شریف و با بصیر در تمام شهرستان‌های استان تودهنی محکمی بر آشوبگران در روزهای اخیر بود.
کد خبر: ۵۴۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 06 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛جلال میرزابیگی، با بیان اینکه افرادی که در هفته‌های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی در داخل کشور به حق مطالبات خود اعتراضی داشتند اظهار داشت: تعدادی افراد موج سوار معاند انقلاب اسلامی که از سوی کشورهای دیگر تغذیه شده و می‌خواستند تحرکاتی را بر علیه نظام انجام دهند با بیداری مردم ولایت مدار به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه حضور به موقع مردم شریف و ولایتمدار ایلام در صحنه ستودنی است گفت:حضور مردم شریف و با بصیر در تمام شهرستان‌های استان تودهنی محکمی بر آشوبگران در روزهای اخیر بود.

میرزابیگی تصریح کرد: تعداد اندکی که در روز ۱۱ دیماه ۹۶ در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام می‌خواستند تحرکی انجام دهند توسط نیروی انتظامی و خود مردم جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه اوضاع استان ایلام در آرامش کامل و مردم هم در صحنه حضور دارند، گفت: مدیریت در دست نیروی‌های امنتیتی و انتظامی استان است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام در پایان گفت: نیروی انتظامی در آمادگی ۱۰۰ درصدی بوده و با کسانی که بخواهند به هر نحوی نظم و امنیت و به اماکن دولتی و عمومی آسیبی برسانند با اقتدار کامل برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار