استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت:نظارت ناکافی در عرضه نان باعث می شود نه کشاورز از زحمات و تلاش های خود منتفع شود و نه مردم از کیفیت نان آنگونه که باید رضایت داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 06 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای تخصصی آرد و نان ایلام اظهار داشت: نانی که به دست مصرف کننده می رسد، مراحل مختلفی را طی کرده تا به این مرحله رسیده است، از زمانی که کشاورز اقدام به کشت بذر گندم می کند تا زمان داشت و برداشت و همچنین تبدیل آن به آرد مدت زمان زیادی طول می کشد.

وی اضافه کرد: اگر کشاورز در زمان کشت محصول خود دقت لازم را نداشته و یا در موقع تبدیل به آرد نتوانیم کیفیت آنرا حفظ کنیم، نمی توان انتظار داشت نان با کیفیتی از این محصول به دست مصرف کننده برسد.

استاندار ایلام یکی دیگر از مشکلات عرضه نان در کشور و استان ایلام را قدیمی بودن بسیاری از دستگاه های پخت نان برشمرد و خواستار تعویض این دستگاه ها با تجهیزات روز شد.

سلیمانی دشتکی گفت: دولت هزینه های سنگینی را برای پرداخت یارانه نان متحمل می شود ولی نظارت ناکافی در عرضه نان باعث می شود نه کشاورز از زحمات و تلاش های خود منتفع شود و نه مردم از کیفیت نان آنگونه که باید رضایت داشته باشند.

وی تاکید کرد: دستگاه های ذیصلاح در این حوزه باید بطور دقیق چرخه تولید گندم و تبدیل آن به نان را در دستور کار داشته باشند تا شاهد ارتقای عرضه این محصول راهبردی به دست مصرف کننده باشیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار