گویا بدنبال این موضعگیری و بالا گرفتن دغدغه فرهنگیان ،استاندار ایلام هم به این موضوع وقوف یافته و به زودی مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام تغییر خواهد یافت .شنیده ها از یک منبع موثق حاکیست که سلام امینی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با رایزنی با مدیران ارشد این وزارتخانه وجلب نظر استاندار، بزودی پرونده مدیریت آموزش وپرورش استان را خواهد بست.
کد خبر: ۵۴۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 07 January 2018

تابناک ایلام ::درست که رسانه ها بیرون از گود نظاره گر برخی اتفاقات ورودادهای ریز ودرشت ،مثبت ومنفی درون  دستگاههای اجرایی هستند.اما رسالت و فلسفه کاری حکم می کند به هرطریق ممکن از وضعیت این دستگاهها و نهایتا اینکه این وضعیت به صلاح مردم وکشور منجر می شود یا خیر ،اطلاع یافته ،موضعگیری نموده وقلم فرسایی کنند . اینکه از یک دستگاهی خبرها دیر ویا با فاصله زمانی  منتشر وتحلیل شوند ،نبایستی اینگونه تفسیر شود که همه چیز به وفق مراد وبر مدار مصلحت پیش می رود.

آموزش وپرورش یکی از حساسترین ودرعین حال خبرساز ترین دستگاههای اجرایی استان محسوب می شود ،موضوع تغییرات مدیریتی در راس هرم آن ،مدیران  ادارات ودوایر ومعاونت هایش و مهمتراز همه خط فکری و لایه های پنهانی تاثیر گذار بر مشی مدیریتی و ریل گذاری آن ،حسابی خبر ساز شده اند و البته دغدغه دلسوزان این دستگاه آموزشی وتربیتی را در پی داشته است.

بسیاری از ناظران ،دغدغه مندان وصاحبنظران استان که از منظر سیاسی و باندی به آموزش وپرورش نگاه نمی کنند ،براین  باورند ؛دستگاهی که قرار است محور توسعه وپیشرفت باشد ،کانون مدیرسازی وآینده سازی برای استان وکشور باشد ،اگر به جای اندیشیدن به این مهم ،در دام بازهای سیاسی وقدرت طلبی و باند بازی و قبیله گرایی قرار گیرد ،باید فاتحه توسعه وآینده سازی را خواند.بنابراین مصلحت ایجاب می کند درسریعترین زمان ممکن آن را به سمت مسیر واقعیش هُل داد و این مهم جز با تغییرات مدیریتی  مطلوب و فارغ از نگاههای غلط ومرسوم حاصل نخواهد شد.

این ماهها در باره تغییر آموزش وپرورش استان زیاد نوشته ،زیاد خوانده وزیاد هم شنیده ایم ،از تلاشهای فراوان  برای تغییر مدیر ودستان قوی که به صندلی مدیریت قفل شده اند بسیار خوانده ایم. تشرهای مدیران ارشد ودست اندرکاران تغییرات اجرای استان در خصوص مدیریت این دستگاه بارها به گوشمان خورده است ،اما به قول معروف "آش همان آش وکاسه همان کاسه است"!

آخرین موضعگیری تند دراین خصوص را هم از نماینده استان در مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم .سلام امینی در تذکری شفاهی به وزیر آموزش وپرورش گفت : آموزش و پرورش در ایلام رها شده است و کیفیت دائما در حال تنزل است.

نماینده مردم ایلام در تذکر شفاهی خطاب به وزیر اظها داشت : تخلفات اداری به راحتی در آموزش و پرورش ایلام توجیه می شود و علت اصلی تمامی مشکلات این است که آموزش و پرورش استان، توسط افرادی خارج از آن هدایت می شود که این نوع مدیریت در شأن نظام آموزش و پرورش کشور نیست لذا تقاضای اصلاح وضعیت بغرنج این وزارتخانه را دارم.

گویا بدنبال این موضعگیری و بالا گرفتن دغدغه فرهنگیان ،استاندار ایلام هم به این موضوع وقوف یافته و  به زودی مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام تغییر خواهد یافت .شنیده ها از یک منبع موثق حاکیست که رایزنی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد این وزارتخانه وجلب نظر استاندار، بزودی پرونده مدیریت آموزش وپرورش استان بسته خواهد شد.

ازآنجاییکه تصمیمیات  آموزش وپرورش بایستی از درون ساختمان فعلی آن در شمالشرق شهر ایلام اتخاذ شود ،بسیاری از منتقدین ودرراس آنها امینی نماینده ایلام معتقدند که آموزش وپرورش توسط حلقه ای خارج از آن (در حوالی میدان کشوری )مدیریت وهدایت می شود.انتظار می رود استاندار ایلام ودیگر نمایندگان استان ،خاصه دکتر جلال میرزایی با تعامل وهمفکری دقیق ترین ،علمی ترین ومنطقی ترین تصمیم را برای مدیریت این دستگاه قوی واثر گذار در جامعه اتخاذ نمایند.

حال که خواست فرهنگیان وعزم مسئولین براین تغییر استوار شده است ،بهتراست نمایندگان استان با همکاری استاندار و ورایزنی و هماهنگی با وزارت ،لحاظ نمودن دغدغه فرهنگیان در تصمیمات ،زمینه انتصاب یک مدیر توانمند ،کارآمد و با تجربهو  همفکر وهمراه با دولت را در راس این دستگاه فراهم آورند، تا شاید درادامه مسیر، کاهش دغدغه های فرهنگیان و چالشهای این اداره وحرکت درمسیر پرشتاب توسعه وپیشرفت را شاهد باشیم.

شایان ذکر است براساس اطلاعات دریافتی ،آقایان یدالله جایدری معاون مدیرکل ، امیر مهردادی معاون مدیرکل ،حبیب الله بخشوده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان وشیری رییس دانشگاه فرهنگیان استان وهمچنین خانم فیضی زاده و مراد جلیلیان مدیرکل فعلی کتابخانه های استان  از گزینه های محتمل مدیریت آموزش وپرورش استان تلقی می شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
به نظرم مدیر بعدی که وارد این خرابه میشه اول بایدستادی به نام ستاد بازسازی اموزش و پرورش استان تشکیل بده

تا خرابه های آ.پ این استان رو دوباره بازسازی بکنه
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
به نظرم آموزش و پرورش ویرانه ای است که با عزل و نصب مدیران متعدد درست نخواهد شد و هر روز میگیم دریغ از پارسال چرا که تا نگاه حاکمان. مردم و به کل جامعه نسبت به آموزش اصلاح نشود همه مدیرکل واصلا وزیر شوند شاید هیچ تغییرات مثبتی نخواهیم بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
تجربه 30 سال خدمت من در اموزش و پرورش نشان میدهد که اموزش و پرورش ایلام در طول این سالها دارای چند نقص اصلی است

یکی اینکه اموزش و پرورش در طول ده پانزده سال اخیر تحت نفوذ نمایندگان مجلس بوده است. نمایندگان همیشه نیروهای خود را در قالب معاون مدیرکل – رییس شهرستان و حتی مدیر مدرسه نیز تحمیل کرده اند و طی سالهای گذشته و حال حاضر با رفتن نماینده تاریخ مصرف ان نیرو نیز تمام شده و مدیریت را از او گرفته اند. این نقص را نه در بیرانوند بلکه در قبل از او نیز بوده و همچنان ادامه دارد. اگر مدیرکل فرد معرفی شده را نپذیرد مخالفت با مدیرکل نیز شروع می شود و گاهی تا عزل مدیرکل نیز می رود.

دوم اینکه اموزش و پرورش تحت تاثیر جناح بندی های سیاسی است و سیاسیون نیروهای مدنظر خود را قالب می کنند اگر انجام نشود مخالفت شروع می شود بنابراین همیشه مدیرکل اموزش و پرورش در دو دهه کنونی گوش به فرمان احزاب بوده و در دوره اخیر نیز شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان این کار را انجام می دهد.

سوم اینکه اموزش و پرورش در دوره هایی نیز تحت تاثیر قوم و خویش بازی است و مدیرکل هم از میان قوم و خویش و ایل و تبار خود افرادی را در دور خود میچیند. در دوره اقای بیرانوند نیز این مشکل هست. اگر خبرنگاری بخواهد اسامی نیروهای اداره کل اموزش و پرورش را در سال 1392 یعنی قبل از مدیرکلی اقای بیرانوند را با اسامی سال 96 مقایسه کند متوجه می شود در طول این چند سال چه تعداد از بچه های جنوب وارد کار ستادی شده اند. البته بحث شما و جنوب نیست بحث تاثیر قوم و خویش بر عملکرد مدیران کل اموزش و پرورش است.

چهارم اینکه وقتی مدیرکلی چندسال در پست خود میماند برای ماندن در پست مدیرکلی شروع به باج دادن به نیروهایی که گفتم میکند و همین نیز کار را خراب میکند.

در متن شما چند واقعیت هست اما کل واقعیت نیست. درست است که تصمیمات مدیرکل در ساختمان شهید کشوری گرفته میشود اما تنها انجا مرکز تصمیمگیری نیست بلکه ساختمان استانداری/ بچه های جنوب و بخصوص دره شهر/ برخی از اعضای ستاد اقای میرزایی / برخی از اعضای شورای اصلاح طلبان و... نیز از تصمیمگیران اصلی هستند و انتصابات اموزش و پرورش نیز با نظر انها صورت میگیرد.

من به ارزوی پایانی شما اعتقادی ندارم چون به تجربه ثابت شده که کسی را مدیرکل میکنند که خوب فرمان برد و اگر خودش بخواهد مستقل تصمیم بگیرد و ثبات و کنترل را بازگرداند مدیرکل نمیشود. برخی از گزینه های معرفی شده نیز همین مشکل مدیرکل فعلی را دارند و بنابراین نباید امید چندانی به تغییر اساسی در اموزش و پرورش داشت.
از نظارت تابناک بر عملکرد مهمترین دستگاه استان تشکر میشود.
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
کاش تغییرات به دهلران هم برسه
اینجا هم دست کمی از استان نداره
انتصاباتی بوی گند سفارشی انها تا کوچه ها به مشام‌می رسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
اين آقايان چون به خواسته هاي نابحقشون جواب رد داده شده در صدد تخريب و تغيير آموزش و پرورش استان هستند
رضا
|
United States
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
امتیاز دهی مدیرکل فعلی در تغییر مدیران آموزش و پرورش ایلام وسیروان که دو مدیر اصلاح طلب و توانمند را برکنار و دو مدیر ضعیف و فاقد گرایش سیاسی را جایگزین نمود ، از آن دست معاملات است.
فرهنگی منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
با سلام و تشکر از تابناک که بحق در مقوله آموزش و پرورش وارد شده اند
با توجه به شرایط و مستندات ذکر چند نکته خالی از لطف نیست
1- جناب بیرانوند وامدار دو گروه برای رسیدن به مدیرکلی بود اول همفکرانش در شورای اصلاحات و خاصه حلقه میدان کشوری و دوم افراد پیرامون نماینده سابق که امروزه با توجه به تغییر نماینده و نفوذ حلقه کشوری بر نماینده این گروه از بیرون مدیریت فراسازمانی می کنند هرچند حامیان اولیه همفکر را ندارد.
2- بازی فرسایشی بیرانوند با آموزش و پرورش خرابه ای بر جای گذاشته که سالها زمان میخواهد تا به شرایط 1394 برگردد چه به لحاظ مدیریتی چه برنامه ای چه استخدامی چه بودجه ای و حتی پرستیژ اداره کلی که حال دخالت های بیرونی از ساختمان کشوری گرفته تا معاونت رجعت کرده به تهران تا مدیرکلی که با تغییر حزب در وزارت به معاونت وزیر رسیده است هرچند دخالت های رانتی یکی از نمایندگان ادوار حوزه جنوب را نباید از یاد برد.
3-معاونت های مدیرکل خاصه رستمزاد و جایداری از روز اول خود را در قامت مدیرکل دیده اند و هر کدام با تلاش های طاقت فرسا به این صندلی چشم دوخته اند غافل از اینکه در شرایط جدید مدیران باید زیر 25 سال سابقه داشته باشند و تمامی معاونان از از 28 تا 34 سال خدمت هستند ولی همچنان امیدوارند تا در این دوران رکود و عسرت بدون داشتن هیچ گونه برنامه ای فقط عنوانی را یدک بکشند.
4-اتفاقات جاری پیرامون شهرستان ایلام و مدیر عزل شده و سرپرست با حفظ سمت منصوب شده، تنها ثمره تفکر معامله بازانه بیرانوند نیست بلکه نشان از دخالت های بیجای همان افراد مذکور در بند اول این مکتوبه است که به هیچ یک از معاونان توانمند شهرستان خاصه جناب منصوری اعتماد نشد و این خسارتی عظیم هم برای ایلام بود و هم شدت معامله و بازی های ساختمان کشوری را نشان داد و خاصه آشتی مشاور وزین و تنومند با مدیران ساختمان که داخل ماشین از ملکشاهی تا ایلام ، مدیر سیروان را عوض ، برادر مشاور را مدیر ، رییس بودجه را بخاطر آینده به کانون پرورش فکری برد تا شاید اگر مدیر ادیب کانون مدیرکل شده، باجناق یکی از نمایندگان ادوار در این سال های پایانی مدیرکل شود.
5- جناب امینی نماینده فرهنگی استان وقتی عرصه معاملات را دید بحق در مجلس فریاد برآورد که آموزش و پرورش از دست رفت و شاید اگر کمی بیشتر به حلقه دوستان چرداولی خود اعتماد می کرد الان این گونه فریاد سر نمی داد و تذکر بحق نمی داد. اینکه حتما باید از حامیان باشد و مراودات برادرشان با دفتر جایدری و شریفی و مهردادی در اداره کل قاطبه همکاران را ناامید کرده است که چرا ایشان که آشنا به امور است فقط دنبال آزموده شده های بی برنامه است مگر الان چه کرده اند با اختیار تامی که دارند.
6-بدون شک هرکس از بدنه کنونی اداری به این ساختار وارد شود هیچ اتفاقی نمی افتد لذا به نمایندگان محترم توصه می شود با جستجویی دقیق تر و با کم کردن انتظارات شخص جوان، قوی و با برنامه ای که جسارت اصلاح داشته باشد انتخاب شود تا شاید آب رفته به جوی بازگردد- شمالی، جنوبی بازی در نیائرد- حیاط خلوت سیاسیون نشود- بخشنامه های متناقض بیرون نیاید و هزاران ایراد دیگر که از حوصله نوشتن خارج است.
7-نام بردن از کسانی که عطای آموزش و پرورش را به لقای آن بخشیده اند و در دانشگاهها حقوقی چند برابر معلمان می گیرند، جز دهن کجی به جامعه فرهنگی چه می تواند باشد هرچند با این انتصاب هم جایگاه کشوری نشینان تثبیت می شود هم معاون دانشگاه رییس می شود هم ضرب شستی به امینی که روی دانشگاه حساس نشان داده می شود.
8- امروز و در این شرایط هیچ کس به فکر بیرانوند نیست و همه خود را دور می گیرند تا ترکش مدیریت لرزان و پراشتباه ایشان به قبای آقایان برخورد نکند ولی برای تاریخ این را می گویم آقایان سیاسی کار بیرانوند حاصل خرد جمعی تان بود حالا که گند مدیریتش درآمد دستتون درد نکند که میفرستین تهران پیش دوست دره شهری اش شاید دفاتر دبیرستان های ایلام جای مناسبی برای ایشان نیست و در تحسر و تحیر صدمه روحی ببیند.
10-در نهایت جناب سلیمانی دشتکی باید با تفکر به گزینه مدیرکلی بله بگوید چون با عوض کردن مدیرکل هیچ تغییری حاصل نمی شود باید بنای مدیریتی را تخریب و از نو بازسازی کرد تا جناب .....از ژن خاص خود برای فرزندش کار خلاف عرف اداری انجام ندهد. تا پسرخاله های معاون با یار دبستانی آموزشی شان در کبابی طرح براندازی افراد کارامد نریزند . تا معاونی با توسل به استاندار سابق همچنان نماند . تا معاونی دیگر با همسرش در دو ستاد تبلیغاتی متفاوت کار نکنند و تا مدام برای ادارات حساس طرح تمدید اجرا نشود؛ آنگاه شاید وقتی بود تا به فرهنگیان و دانش آموزان بپردازند.
والعاقبه للمتقین
یه فرهنگی
|
United Kingdom
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
عاغا اصن جناب میدیرکل و معاون اصلیشان خیلی هم خوب بودن. دستشان درد نکنه. دیگه خدمت شبانه روزی کافیه. خب مگه بازنشسته نیستن ؟ حالا وقت استراحته !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
اینکه نوک پیکان حمله را به سمت ساختمان شهید کشوری بگیریم و نقش معاون وزیر که بچه دره شهره را در تصمیم گیری نادیده بگیریم خطای استراتژیک است. ما می بینیم که تصمیم در داخل اتومبیل از ملکشاهی تا ایلام گرفته می شود اما هماهنگی با معاون وزیر ساکن در طبقه دهم ساختمان علاقه مندان در خیابان سپهبد قرنی را نمی بینیم و بنابراین دچار خطا در تحلیل می شویم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
بیرانوند ازلن مدیران پاک دست ومودب وباشخصیت می باشد جرمش اینه ایلامی نیست نماینده حوزه جنوب دوست داره ایشان بره درانتخابات اتی مجلس بهم میرسیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
همش نظریه مخلف ها رانزار بیرانوند از یک خانواده دور افتاده اما بااصالت در روستاهای دره شهر تعلق دارد دیگه همش منفی نگید خدا هست قیامتی هست دره شهر هم جز این استان است بی کسی درد بدی است ما دره شهریها ازنماینده ایلام اقای امینی گله مندیم چون اقای بیرانوند ادر انتخابات کمکش داد روزکار اینجوری نمی ماند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
آقایونی که پشت تریبون رفتند لطفا عملکرد جناب بیراوند رو با مدیران قبلی مقایسه کنند و بعدش نظر بدن.
آیا جناب بیراوند مث قبلی ها فامیل های خودش رو تو آ.پ استخدام کرده؟ برید از امور اداری بپرسید قبل از بیراوند دوستان چه کرده اند
آیا بیرانوند مث قبلی ها املاک آ.پ رو مفت به دیگران اجاره داده؟
آیا بیراوند مث قبلی ها فامیل های خودشو به اداره کل آورده؟
آیا بیرانوند مث قبلی ها زمین های با کاربری آموزشی رو آزاد کرده؟
آیا مدارس خاص استان با سفارش بیرانوند دانش اموزان ضعیف رو در مدارس خاص ثبت نام کرده؟
آیا بیرانوند .........
در خصوص تعداد فرهنگیان جنوبی شاغل در اداره کل به اطلاعتون برسونم که اگه سهم خواهی باشه سهم اونا ۴۰ درصده و این در حالیه که حدود ۲۰ درصد فرهنگیان شاغل در اداره کل از بچه های جنوبه. ضمنا اگه بحث شمال و جنوب باشه از ایتدای انقلاب اسلامی اداره کل دست بچه های شماله حالا ۴ تا جنوبی خوشفکر، باتجربه، بابرنامه، متعهد تو اداره کل باشه گناهه.والله این بی انصافیه
و در پایان قبل از اظهارنظر خدا رو در نظر بگیرید.
الله عالم الغیب و الشهاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
بیرانوند را باید منصفانه نقد کرد . صبر و متانت و ادب و اخلاق او در برخورد با مخالفان ، عزل برخی از قدمای مسئله دار از بدنه مدیریت آموزش و پرورش ، رعایت مشی اعتدال ، پاک دستی ، توجه به ارزش ها ی انسانی و تعامل با سلایق مختلف سیاسی از نقاط قوت ایشان به شمار می رود . عدم جسارت در تصمیم گیری ، تأثیرپذیری بیش از حد از نمایندگان مجلس و اجابت درخواست های نامعقول آنها برای ماندگاری بیشتر ، انتصاب برخی افراد معلوم الحال و کارنامه سیاه در مناصب حساس ، عدم نظارت بر مدارس و ادارات و رهاکردن معاونین ناکارامد به حال خود ، تفاوت نگذاشتن بین نیروهای دلسوز و وفادار با افراد خاطی در مجموعه و عدم توفیق در پرداخت حداقل بخشی از مطالبات فرهنگیان استان از جمله نقاط ضعف ایشان به شمار می رود . علاج واقعه هم عزل بیرانوند و نصب بخشوده ، صالحیان ، مهردادی ، جایدری ، جلیلیان و ... نیست چون تا وقتی که بختیار کرم بیگی ، گوشه نشینان میدان شهید کشوری و ... خود را مالک علی الاطلاق آموزش و پرورش میدانند و لیست عزل و نصب تهیه میکنند آش همین آش است و کاسه همین کاسه و نتیجه این میشود که هر بی خاصیتی که تنها امتیازش ، عضویت در احزاب و جریان های سیاسی و قرابت با افراد بانفوذ است بر قاطبه فرهنگیان فرهیخته مدیریت میکند . به عنوان معلمی که عمری را در شهرستان ایلام سپری کرده و بد و خوب آموزش و پرورش را از نزدیک دیده ام هیچگاه فکر نمی کردم روزی برسد که فردی مثل فارس شریفی... مدیر آموزش و پرورش مرکز استان شود و اینجاست که باید فاتحه آموزش و پرورش را خواند و بر حال زار آن مویه کرد.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
این دوست ناشناس نیز خودش بی محابا پشت تریبون رفته و مدیران قبلی را با اتهامات مختلف روبرو کرده است. تقاضا دارم برای صدق و کذب گفته هایش، خبرنگار محترم این سایت یک مورد از گفته های ایشان که عیان بوده و نیاز به جستجوی زیاد ندارد را پیگیری کند. و اسامی کل کارکنان ستادی اداره کل در سال ۹۲ و ۹۶ را با توجه به محل تولد آنها با هم مقایسه کند، اگر تعداد کارکنان جنوبی شاغل در اداره کل ۲۰ درصد کارکنان بود تمامی گفته های ایشان پذیرفته خواهد شد.
الله عالم الغیب و الشهاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
دوستان بنده به عنوان یک فرهنگی شاهد بودم که بیرانوند آموزش وپرورش را به یک بنگاه معاملاتی تبدیل کرد.عزل ونصب های متکی گونه ایشان در چرداول ،هلیلان .،سیروان واخیرا هم ایلام صرفا براساس معاملات پشت پرده ایشان صرفا به خاطر ماندن بر پست بی ارزش مدیرکلی بود.آقای بیرانوند هیچگونه اراده ای از خودش نداشت وتصمیمات به قول آقای امینی در بیرون از سازمان برای ایشان گرفته می شد.پی تا بیشتر از این گندش بالا نیامده بره بهتره. ونباید اینقدر عاجزانه از این یکی وآن یکی درخواست کند وحاضر به باج دادن باشد.کاش تماسهای یک هفته اخیر ایشان با نمایندگان استان و اعلام آمادگی برای باج دادن رصد شود تا اینقدر جایگاه آموزش وپرورش و مدیرکل آن تنزل پیدا نکند.
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
امیداست همه مدیران مسولان بی کفایت ا.پ تمام مناطق استان به زودی برکنارشوند وشاهدتغییرات مثبت در حوزه آموزش وپرورش استان ایلام ودیگرمناطق باشیم.بخدا حوصله رشوه دادن و چاپلوسی نداریم وگرنه ما هم دراین دولت تدبیر و امید پست و جایگاهی بزرگ داریم
فرهنگی منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
در چواب اون دوست جنوبی که میگوید چند تا شایسته اومده باید بگم.
اطلاعاتتون خیلی ناقص است برادر عزیز
من مخالف جنوبی یا شمالی شایسته نیستم
اما با شما مستند حرف میزنم
تمام مدارس شهر ایلام را ببینید و افرادی که در سرایداری های مدارس سکنونت دارند را آمار بگیرید. نیازی نیست به حرفی دیگر
خواهی دید که خیلی از معلمان عزیز تازه تشریف آورده به مرکز استان به سرایداری ها هم رحم نکردند و هیچ تعهدی در قبال بیت المال هم ندارند
نمونه مدرسه خودم ، که دوستی از جنوب آمده و هفته سه روز نیست و سارقان مدام دستی به سروگوش مدرسه میکشند با چهره پوشیده و دوربین بدبخت هم تصویری ناشناس به حراست میده،
این هم ناحق شدن حق سرایداره
هم به امان خدا رها کردن اموال بیت الماله
هم پایین آوردن شان معلم است

مشکلی نیست
گور پدر اموال عمومی
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
عزل و نصبهاي در راه آقای بیرانوند مهردادی قراره بشه معاون آموزش ابتدایی صالحیان معاون پژوهش و برنامه ریزی . بنازم به این تدبیر و شایسته سالاری یه وقت خدای نکرده فکر نکنین رانت و فشار و معامله و روابط قومی و قبیله ای تاثیری داشته
فرهنگی منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
عزیز جان
طبق شیواشیو همیشگی در وزارت آموزش و پرورش
قرار است معاونت ابتدایی و متوسطه ادغام شوند و نام قدیمی معاونت آموزش عمومی بر خود لقب بگیرند، او اما مثل ویکی لیکس باید اطلاعات ناب اری در اختیارتان قرار دهم که حالشور ببرید که هم خدا میدونه هم بیرانوند و حوزه حراست که استعلام گرفته است.
اولا حدود دو سال است که یکی از افراد محبوب و محجوب حوزه شمالی که اکنون در اداره کل به زور نگهش داشتن، استعلامش برای معاون ابتدایی گرفته شد ولی خودش نپذیرفت و نمی پذیرد.
دوما اینکه بیرانوند با این انتصاب هم جانشین بعدی خودش را مشخص کرد و هم بین دوشمالی سیاسی از دو حزب متفاوت یکی کانون اعتدال فرهنگیان که رییس آن مهردادی است و دیگری رئیس همبستگی که رییس آن رستمزاد است جدالی خود خواسته بین دو دوست قدیمی کلید می زند.هم اینکه جناب صالحیان با حاشیه امنیت به دلیل ناکارآمد بودن سایر معاونان با دلایلی چون جمالی سنوات بالای 34، جایدری سنوات 33 ، قهر مهردادی و خروجش از اداره کل و در نهایت منفور بودن رستمزاد به دلیل بی خاصیت بودن و نیز داشتن منتقدان جدی و بانفوذ در بدنه ساختار معلمان زادگاهش ، پرپر کردن فارس شریفی با سرپرستی در ایلام و اسلامی که حریف قدری نیست، به کرسی صدارت میرساند.
آقایان عزیز معلمان تا شما بگید ف رفتند فرحزاد و برگشتند.
جناب مدیرکل تمام قبلی های حوزه جنوبی را منهای دو نفر حفظ کرده از رییس ستاد احمدی نژاد تا روسای اداراتش که در شورای نگهبان هستند.
فقط شمالی ستیز بود و هست و این محصول بی تدبیری علی عسکر احمدی و عباس زمانی و سایر شورای اصلاحاتی ها بود که بجای اعتماد به دوست خود ، به ایشان اعتماد کردند ولی جوری که بیرانوند عمل کرده هر شمالی که بر مسند قدرت بنشیند فقط یک خواست عمومی مطرح می شود ، پاکسازی و این بدترین روش مدیریت است که بیرانوند با حمایت روسای قبلی خود کلید زد و دیگر هرگز درست نخواهد شد
و این مبارزه همواره خواهد بود
ناصری مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
وضعیت آموزش وپرورش مهران از همه اسفبار تر است فکری کنید ای دلسوزان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار