سامسونگ در این فروشگاه به دنبال ایجاد فضای شاد و سرگرم‌کننده‌ای بوده تا مردم ترغیب شوند عکس بگیرند و با دیگران به اشتراک بگذارند. این ایده، یک بازنگری در استراتژی خرده‌فروشی است.
کد خبر: ۵۴۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 07 January 2018
ساختمان «Samsung 837» به فروشگاهی معروف است که هیچ‌چیزی به مردم نمی‌فروشد.

این فروشگاه سامسونگ در شهر نیویورک، محصول یا کالا برای فروش ندارد و کارمندان آن سعی نمی‌کنند، بازدیدکنندگان را مجاب به خرید یک اسمارت‌فون یا تلویزیون سامسونگ کنند.

در این فروشگاه می‌توانید میان طبقات مختلف گشت‌ بزندی، با محصولات نوآورانه و آینده‌نگرانه سامسونگ کار کنید و لذت ببرید و شادتر باشید. در واقع، سامسونگ در فروشگاه ۸۳۷ خود به مردم «شادی» می‌فروشد.
مدیران سامسونگ می‌گویند هدف‌شان از این فروشگاه؛ تجربه عملی و به یاد‌ماندنی مشتریان با محصولات سامسونگ است. کارکنان سامسونگ درباره ویژگی‌های محصولات صحبت نمی‌کنند و اجازه می‌دهند خود مشتریان، آن‌چیزی که دوست دارند را کشف کنند.
 
چشم‌انداز آینده خرده‌فروشی‌ها
این ساختمان در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی افتتاح شده است و برعکس فروشگاه‌های دیگر، هیچ کالایی روی میزها و قفسه‌ها برای بازدید ندارد. از همان ابتدا؛ تصمیم گرفته شده طراحی‌هایی عمودی برای خلق یک تجربه دست اول صورت بگیرد.
 
فروشگاهی که «شادی» می‌فروشد دیوارهای این فروشگاه با اسمارت‌فون‌ها، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها و لپ‌تاپ‌های سامسونگ پر شدند. هر فصل، دستگاه‌های جدیدتر جایگزین قدیمی‌ها می‌شوند و طراحی کلی فروشگاه به‌روز می‌شود. تنها بخش تکراری، اتاق‌های تجربه واقعیت مجازی با هدست‌های سامسونگ است. مردم می‌توانند در این اتاق‌ها سلفی بگیرید، تصاویر VR با کیفیت ببینند و هیجان‌زده شوند.
 
فروشگاهی که «شادی» می‌فروشد 
مشتریان به محض ورود به فروشگاه، می‌توانند یک دستگاه «گلکسی» قرض بگیرند که روی آن انواع اپلیکیشن‌های نشان‌دهنده نقشه فروشگاه، معرفی محصولات به همراه ویژگی‌ها و مشخصات و اطلاعات اضافی، خرید آنلاین محصولات و غیره نصب شده است. مشتریان می‌توانند با این دستگاه‌ها از خودشان عکس سلفی بگیرند و برای خودشان ایمیل یا در شبکه‌های اجتماعی آپلود کنند.
 
فروشگاهی که «شادی» می‌فروشد 
سامسونگ در این فروشگاه به دنبال ایجاد فضای شاد و سرگرم‌کننده‌ای بوده تا مردم ترغیب شوند عکس بگیرند و با دیگران به اشتراک بگذارند. این ایده، یک بازنگری در استراتژی خرده‌فروشی است.
 
فروشگاهی که «شادی» می‌فروشد 
کارمندان این فروشگاه نیز برخلاف روال معمول؛ مهارت‌های خرده‌فروشی و بازاریابی ندارند و بیشتر دارای انگیزه و انرژی ارتباط با مردم و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هستند. این کارکنان باید بتوانند با شور و هیجان درباره لباس‌های مود روز، فوتبال، بسکتبال، آشپزی، موسیقی و غیره صحبت کنند و اطلاعات کافی داشته باشند.
 
فروشگاهی که «شادی» می‌فروشد 
در این فروشگاه سعی می‌شود اگر مشتری نیاز به کمک داشت یا خواست سوالی بپرسد؛ به سوی‌اش رفته و راهنمایی‌اش کنند. میان بازدیدکنندگان محلی با گردشگران تفاوت قائل می‌شوند و برای هریک؛ فرهنگ ارتباطی جداگانه‌ای را در پیش می‌گیرند.
 
فروشگاهی که «شادی» می‌فروشد
 
 
میهمان‌ها پس از بازدید از فروشگاه «سامسونگ ۸۳۷» احساس می‌کنند، سامسونگ آن‌ها را درک کرده است و تنها برای آن‌ها محصول می‌سازد.
فروشگاهی که «شادی» می‌فروشد
یک پزشک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هاوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
این کار حرامه. اصلا شادی معنی نداره. ص
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار