-معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: ۷۸ درصد پرونده های تشکیل شده در مراکز مشاوره ای انتظامی استان قبل از ورود به چرخه قضایی حل و فصل می شوند.
کد خبر: ۵۴۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 08 January 2018

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ اظهار داشت :مرکز مشاوره و دوایر اجتماعی کلانتری ها در استان ایلام به منظور کاهش بار قضایی پرونده ها و افزایش تعامل مردم با پلیس در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در سطح جامعه اقدام به ارائه خدمات مشاوره خانواده ، روانشناختی ، تحصیلی ، ازدواج ، مددکاری اجتماعی و مشاوره انتظامی می کند.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری از تعداد ۴ هزار و ۸۷۷ نفر مراجعه کننده به دوایر اجتماعی کلانتری های سطح استان که مشکلات مختلفی از جمله خانوادگی ، حقوقی ، نزاع و درگیری ، تصادف و...داشته اند.

این مقام مسئول اضافه کرد: مراجعه کنندگان پس از دریافت خدمات علمی و تخصصی کارشناسان مستقر در آن دوایر تعداد ۳۸۵۰ نفر معادل ۷۸ درصد به سازش رسیده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام یادآور شد: در این ۹ ماه تعداد ۱۹۸۵ نفر با مراجعه به مرکز مشاوره آرامش در راستای رفع مشکلات خود از خدمات رایگان مرکز بهره مند شده اند.

سرهنگ یاسمی در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که هم نیازمند دریافت خدمات مشاوره ای می باشند می توانند با شماره تلفن ۲۱۸۲۲۶۶ -۳۳۳۳۴۱۷۰ تماس و یا به آدرس ایلام – بلوار امام علی(ع) – بالاتراز بیمارستان کوثر مراجعه و با حفظ اصول رازداری حرفه ای از سوی کارشناسان این مرکز از راهکارهای علمی ارائه شده توسط آنان بهره مند شوند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار