درد دل یک کارگر پالایشگاه گاز ایلام ؛
مردم با توجیحات مسئولین در طول سالها کمابیش واقعیت بیکاری راپذیرفته اند اما به امید دست یافتن به فرصت های شغلی محدود ایجاد شدہ در رقابت های سالم و البته نفس گیر با افزایش قابلیتہای تحصیلی خود و فرزندان خود متحمل هزیه های گزاف میلیونی شدہ اند.
کد خبر: ۵۴۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 08 January 2018

تابناک ایلام ::رضایت یا عدم رضایت مردم از دولت مردان به  تاثیر مستقیم تصمیمات آنہا در زندگی روزمرہ مردم ارتباط دارد. در این روزها اشتغال دغدغه اصلی جوانان و خانوادہ های آنها به  خصوص در استان محروم و بن بستی مانند ایلام است.

مردم با توجیحات مسئولین در طول سالها کمابیش واقعیت بیکاری راپذیرفته اند اما به امید دست یافتن به فرصت های شغلی محدود ایجاد شدہ در رقابت های سالم و البته  نفس گیر با افزایش قابلیتہای تحصیلی خود و فرزندان خود متحمل هزیه های گزاف میلیونی شدہ اند.

در استان محرومی مانند ایلام, مردم نگاہ ویژہ ای به تنہا دو شرکت بزرگ پالایشگاہ وپتروشیمی اندوخته  و جوانان ایلامی به  امید اشتغال در این شرکتها در سالہای اخیر در رشته ها ی مرتبط با صنایع فوق سنگ تمام گذاشته اند.

بنابراین واضح است مسئولین وزارت نفت و مسئولین ارشد استان بایستی با وسواس ویژہ مدیران این صنایع را انتخاب و بر انتخاب معاونین نیز نظارت کافی داشته  باشند تا مبادا این امانت به  دست نا اهلان و سوء استفادہ گران بیافتد. مسئولین وزارتی و استانی ممکن است بتوانند خصوصی بودن پتروشیمی را بہانه  ای برای فرار از مسئولیت اجتماعی کنند اما در مورد پالایشگاہ دولتی گاز ایلام هیچ بهانه  ای پذیرفته  نیست.

مدیرعامل پالایشگاہ گاز ایلام که صرفا به لطف رفاقت با مدیر جوان تولید شرکت ملی گاز ایران که از مدیران دولت امید است و با حمایت استاندار جدید ایلام ویکی از نمایندگان استان در مجلس  منصوب و به  واسطہ ترس از دست دادن جایگاہ, نفراتی بی تجربه  تر از خود را به عنوان معاون عملیات و جانشین اداری خود انتخاب و تمام امورات مردم را به  آنها سپردہ تا خود با خیال راحت رتق وفتق امور خود بپردازد..

سوءاستفادہ آقایان از جایگاہ و استخدام بی ضابطہ خانوادگی با حقوقهای نجومی و ناعادلانه  ،نارضایتی عمومی در نیرو های زحمت کش موجود را بدنبال داشته و درسویی انتصابات و اشتغال های فامیلی و رفاقتی دراین شرکت به قوز بالا قوز مبدل شده است

این در حالی است کہه  آقای مدیرعامل پاسخگویی به مطالبات نیروهای شرکتی با تجربه که دریافتی کمتری نسبت به نیروہای فامیل دارند را در شان خود نمیداند و هیچگاہ جلسه ای برای پاسخگویی به  سوالات نیروهای شرکتی برگزار نکردہ است.بنابراین اگر نگاهی به وضعیت ادارات دیگر ایلام بیندازیم, یک جوان ایلامی حق دارد از شعارهای پوشالی دولت روحانی نا اميد گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار