خبرنگار ما از شهرستان دهلران گزارش می دهد که چندین ماه است که کرکره نمایندگی ایران خودرو در این شهرستان ،بعنوان بزرگترین خودروساز کشور ،به علت ورشکستگی پایین کشیده شده و مشتریان پرتعداد خود را از خدمات پس از فروش محروم کرده است.
کد خبر: ۵۴۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 08 January 2018

تابناک ایلام::سالهاست موضوع تولید خودور های بی کیفیت  خودروسازهای وطنی ومشکلات ناشی از تردد این خودروها در جاده های کشور وتحمیل هزینه ها وخسارات مالی وجانی ناشی از آن در صدر دغدغه های مردم قرار گرفته است . خودروهای بی کیفیتی که عامل اصلی بسیاری از تصادفات و صدمات جانی ومالی هموطنانمان معرفی شده اند.

در حالیکه بسیاری ازخودروسازان جهان برای تولید خودروهایی با فناوری های روز جهان گوی سبقت را از هم ربوده و هرروز ورژن جدیدی از خودروهای بهره مند از تکنولوژی های نوین رونمایی می شود ،اما خودروسازان ما فقط با تغییرات جزیی در شکل وشمایل نظیر چراغها وداشبورد و....وافزایش سرسام آور قیمتها ،فقط به چگونگی یافتن راهی برای  تیغ زدن مشتریان خود می اندیشند و جان ومال مردم برایشان اهمیت ندارد.

درکنار این همه مشکلات ودردسرهایی که به مردم تحمیل می کنند باضعف خدمات پس از فروش و یا گاها تعطیلی آن به کلکسیون مصائب ومشکلات مشتریان خود افزوده ودرعین حال با ادعای توخالی مشتری مداری ،از بهبود خدمات واستاندارد های کذایی خدمات پس از فروش نیز دم می زنند.

خبرنگار ما از شهرستان دهلران گزارش می دهد که چندین ماه است که کرکره  نمایندگی ایران خودرو  در این شهرستان ،بعنوان بزرگترین خودروساز کشور ،به علت ورشکستگی پایین کشیده شده و مشتریان پرتعداد خود را از خدمات پس از فروش محروم کرده است.

برپایه این گزارش تعداد زیادی از شهروندان دهلرانی دست به دامن این رسانه شده وبا ابراز ناخرسندی و نارضایتی ازاین وضعیت ،از مسئولین مرتبط پیگیری سریع و تعیین تکلیف این نمایندگی را خواستار شده اند .

این مشتریان اظهار داشته اند برای سرویس خدمات پس از فروش و گارانتی خودروهای خود باید با صرف هزینه هایی به شهرهای همجوار مراجعه نمایند که این موضوع صرفنظر از هزینه های تحمیلی و طی مسافت های طولانی خطر تصادفات در جاده های غیر استاندارد را نیز باید به جان بخرند.موضوع مهمتراینکه خودروهایی که دچار نقص فنی شده وامکان حرکت آنها وجود ندارد بایستی هزینه یدک کش  را نیز دراین مسافت های طولانی متحمل شوند.

با توجه به اهمیت موضوع از مسئولین استان و دستگاههای مرتبط نظیر سازمان صنعت ومعدن استمداد شده است که با رسیدگی به این موضوع وا نتقال این مشکل به شرکت ایران خودرو زمینه رفع این مشکل ر افراهم آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار