فرماندار ملکشاهی گفت: با بازگشت مردم اهالی چم انار علیا روند احیای زیرساخت های این روستا در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۴۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 09 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ اسد قاسمی در دیدار با اهالی روستای متروکه چم انار علیا اظهار کرد: روستاها امروز با حمایت دولت توانسته اند خود را به عنوان مرکز تولید و اشتغال در حوزه های مختلف کشاورزی، دامپروری ، صنایع دستی و گردشگری در چرخه اقتصادی کشور تثبیت کنند.

وی با تأکید بر ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی و تولیدی روستاها اضافه کرد: دولت در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی با ارائه تسهیلات مناسب در بخش های مسکن ، اشتغال و واحدهای تولیدی از سرمایه گذاری در بخش های مختلف روستاها حمایت می کند.

فرماندار ملکشاهی با اشاره به ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی روستاها یادآور شد: امروز بیشتر امکانات رفاهی ، آموزشی و خدماتی همگام با مراکز شهری در روستاها ایجاد شده که نویدبخش احیا و رونق بیشتر روستاها در سالیان آینده خواهد بود.

بخشدار مرکزی ملکشاهی نیز در این نشست از شروع به کار احداث زیرساخت های این شهرستان در روزهای آینده خبر داد و گفت: مصمم هستیم این زیرساخت ها تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

مردم روستای چم انار علیا با جمعیت 40 خانوار از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکشاهی در سالیان گذشته این روستا را ترک و در مراکز شهری مهران و ملکشاهی ساکن شدند.

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار