مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: امکان استفاده بیمه یارانه ای برای هنرمندان استان فراهم شده و این افراد از تخفیف 90 درصدی در پرداخت هزینه حق بیمه برخوردار می شوند.
کد خبر: ۵۴۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 09 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سهیلا ملکشاهی اظهار کرد: سهمیه ای برای هنرمندان در بیمه تامین اجتماعی اختصاص یافته که می توانند از محل بیمه یارانه ای تنها با پرداخت تنها 10 درصد از مجموع آن خود را بیمه کنند.

وی ادامه داد: اگر هنرمندان در فرصت تعیین شده نسبت به بیمه خود اقدام نکنند، سهمیه آنها در استان از بین خواهد رفت و به استان دیگر تعلق می گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام از عموم فعالان رسانه ای استان خواست به منظور برخورداری از مزایای بیمه تامین اجتماعی هنرمندان در سریع ترین زمان نسبت به تکمیل مدارک خود برای برقراری بیمه یارانه ای اقدام کنند.

ملکشاهی همچنین به وجود اتباع خارجی مقیم استان که در فعالیت های مختلف صنعتی مشغول بکار هستند اشاره کرد و گفت: به دنبال ساز و کاری هستیم تا بتوانیم با برقراری بیمه این افراد از آنان حمایت کنیم تا هم از نظر کار و آتیه بیمه ای برای آینده زندگی خود در استان امیدوار باشند.

وی در خصوص برخی از افرادکه تسهیلاتی برای اشتغالزایی دریافت می کنند اما کسی را بیمه نمی کنند، گفت: این افراد شبیه نظام بهره برداری عمل می کنند و از حق افرادیکه باید بکار گیرند و بیمه آنان پرداخت نمایند، خودداری می کنند.

وی از بانک های عامل و صندوق مهر امید استان خواست تا لیست تسهیلات پرداختی خود در زمینه اشتغال را به تامین اجتماعی استان ارسال کنند تا این اداره کل پیگیر بیمه افرادیکه باید با کمک این تسهیلات بکار گرفته شوند، باشد.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار