-فرمانده یگان ویژه استان ایلام گفت: یگان ویژه نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و ایجاد امنیت در جامعه دانست و افزود: کارکنان جان بر کف یگان ویژه به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا عده ای هنجارشکن نتوانند آرامش جامعه و امنیت عمومی را مختل کنند.
کد خبر: ۵۴۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 09 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محمد علی زمانی از صبر، بردباری، خویشتن‌داری و اقتدار کارکنان در حوادث روزهای اخیر و همچنین تامین نظم و امنیت مردم تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: دشمنان این نظام مقدس همواره در صدد ضربه زدن به آنان هستند ولی امت ولایت‌مدار ایران نقش های آنان را خنثی کرده و مردم فهیم و ولایی استان در راهپیمایی ۱۳ دی حمایت همیشگی خود را از نظام و ولایت اعلام داشتند.

وی یگان ویژه نیروی انتظامی را مظهر اقتدار و ایجاد امنیت در جامعه دانست و افزود: کارکنان جان بر کف یگان ویژه به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا عده ای هنجارشکن نتوانند آرامش جامعه و امنیت عمومی را مختل کنند.

فرمانده یگان ویژه استان ایلام وجود امنیت در کشور را به عنوان بزرگترین نعمت برشمرد و بیان داشت: تولید امنیت یک محصول جمعی است و همه ما باید در این راستا با پلیس مشارکت و همکاری داشته باشند و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی هم به این باور رسیده اند که در کشور عزیز ایران اسلامی جایی برای جولان کشورهای استعمارگر و معاندین نظام نبوده و نخواهد بود.

سرهنگ علی زمانی تصریح کرد: یگان ویژه با فداکاری و جانفشانی و مدیریت بسیار خوب در مقابل ناآرامی‌ها و حوادث اخیر که در کشور رخ داد توانست از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند و از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار