سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان:
جواد شرفخانی با اشاره به پیشنیه تخصصی ومدیریتی مهندس حبیب اله منصور پور اظهار کرد: مهندس منصور پور با برخورداری از پیشینه مدیریتی در شهرداری ایلام ویک رزومه قوی مدیریتی بهترین گزینه برای تصدی مدیر عاملی این جایگاه مهم واثر گذار دراستان به حساب می آید.
کد خبر: ۵۴۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 09 January 2018

روز گذشته با پیشنهاد استاندار ایلام به عنوان رییس شورای سازمان  همیاری شهرداری های استان وبا رای اعضای این شورا ،مهندس حبیب الله منصور پور از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام بعنوان مدیرعامل این سازمان انتخاب شد.

به گزارش تابناک ایلام ،انتخاب منصور پور که از پیشینه تخصصی وفنی در حوزه شهرداری برخوردار بوده و همچنین با توجه به فعالیتهای سیاسی وحزبی وی دراستان با استقبال سیاسیون و فعالین شبکه های اجتماعی مواجهه شد .به اعتقاد بسیاری از فعالین سیاسی ،این انتخاب ونگاه استاندار به مقوله لزوم انتخاب مدیران همفکر با دولت این امید را در فعالین سیاسی تقویت نمود که سلیمانی دشتکی در تداوم مسیر خود برای تغییرات مدیریتی ،در کنار کارآمدی و مدیریت ،مقوله گرایش سیاسی و همفکری با دولت را لحاظ نماید.

دراین راستا خبرنگار ما در  گفتگویی با سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان این موضوع را به بحث گذاشت .

جواد شرفخانی با اشاره به پیشنیه تخصصی ومدیریتی مهندس حبیب اله منصور پور اظهار کرد: مهندس منصور پور با برخورداری از پیشینه مدیریتی در شهرداری ایلام ویک رزومه قوی مدیریتی بهترین گزینه برای تصدی مدیر عاملی این جایگاه مهم واثر گذار دراستان به حساب می آید.

سخنگوی شورای سیاستگذرای اصلاح طلبان استان بیان داشت :جا دارد این انتصاب به جا وشایسته را به ایشان واعضای شورای سازمان همیاری شهرداری های استان که نشان ازدرک توانمندی ها و شایستگی های توام با کارامدی ایشان دارد تبریک عرض نمایم.

وی افزود: آقای منصور پور عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان واز شخصیتهای موثر در عرصه های سیاسی و اجتماعی می باشند .حضور ایشان در این جایگاه به افزایش همگرایی وتعامل سیاسیون با مدیران اجرایی استان کمک خواهد کرد.

جواد شرفخانی گفت :ضمن آرزوی توفیق برای ایشان دراین سمت ،از بذل توجه استاندار محترم ایلام جناب آقای سلیمانی دشتکی ونگاه توسعه گرای ایشان توام با توجه به نیروهای سیاسی همراه دولت نهایت سپاسگزاری را داریم .

ور د پایان افزود:این انتخاب هوشمندانه جناب آقای استاندار را به فال نیک می گیریم ،بدون شک تداوم این نگاه می تواند زمینه تعامل وهمگرایی جناح های سیاسی همراه دولت با راس هرم اجرایی استان را فراهم وتوسعه وپیشرفت استان را رقم زند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دکتر احسان عبداللهی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
با آرزوی موفقیت برای ایشان و استاندار محترم برای این انتخاب شایسته، انشالله شاهد پیشرفت روزافزون در روند توسعه استان ایلام باشیم. همچنین مهندس منصور پور مورد حمایت جامعه ایلامیان مقیم مرکز " جام " میباشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار