معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری 200 جشن محله ای همزمان با سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 11 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حشمت رستمی افزود: این تعداد جشن با مشارکت هیات های مذهبی استان در شهرها، بخش ها و روستاهای این استان برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه محوریت این جشن ها مساجد خواهند بود، ادامه داد: عمده این جشن ها در مساجد و مابقی آنها نیز در اماکن عمومی برگزار می شوند.

معاون تبلیغات اسلامی ایلام همچنین از اعزام 50 مبلغ روحانی به مناطق مختلف این استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این روحانیان در طول این ایام با حضور در محافل مختلف به تشریح ابعاد و اهداف انقلاب اسلامی می پردازند.

حجت الاسلام رستمی یادآور شد: همچنین در دهه فجر امسال مسابقه بزرگ کتابخوانی بصورت عمومی بین مردم برگزار و از برگزیدگان آن تجلیل می شود.

وی به برنامه های قرآنی این سازمان در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت مسابقه های قرآنی و محافل انس با قرآن نیز طول دهه فجر امسال در مناطق شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام گرفته برنامه های سالروز سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی امسال باشکوه تر از قبل برگزار شوند.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار