رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با تبیین طرح آمایش استان ایلام گفت: اجرای این طرح از برنامه‌های پیشروی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام است.
کد خبر: ۵۵۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 12 January 2018

رحمت‌الله قیصوری با تبیین طرح آمایش استان ایلام گفت: اجرای این طرح از برنامه‌های پیشروی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام است.

وی ادامه داد: مزیت‌های نسبی اولویت‌های استان شامل طرح‌های آب و خاک در حوزه آب و کشاورزی، مهار آب‌های سطحی، توسعه راه‌های ارتباطی، اتصال استان به شبکه ریلی و ... است.

این مسؤول همچنین در خصوص ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد اشتغال جوانان استان ایلام اضافه کرد: از جمله زیرساخت‌هایی که در شهرک‌های صنعتی مورد نیاز است از جمله آب، برق، گاز و سایر مواردی که مورد نیاز است اولویت‌بندی می‌شود.

زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز در این مراسم براهمیت رویکرد مدیریت جهادی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی سخن گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مدیران توسعهگرا در اولویت برنامه‌های این سازمان است.

احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام هم در این مراسم با بیان ضرورت برنامه ریزی صحیح برای صرف منابع مالی محدود گفت: تکمیل زیرساخت‌ها و فراهم شدن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری می‌تواند در رفع مشکل اقتصادی و حل معظل بیکاری موثر باشد.

در پایان ضمن تقدیر از مدیرسابق این سازمان رحمت‌الله قیصوری به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام معرفی شد.

 

 

فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار