فرمانده انتظامی خوزستان:
فرمانده انتظامی خوزستان یکی از دلایل مهمی که باعث کاهش جرائم خشن شده توجه ویژه پلیس به کشفیات جرم دانست.
کد خبر: ۵۵۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 12 January 2018

سردار حیدر عباس زاده در همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های استان خوزستان هدف از برگزاری این همایش را ابلاغ تدابیر و خط و مشی‌های که از طریق سلسله‌مراتب فرماندهی ناجا به رده‌ها ابلاغ‌شده که در طول سال بایستی اجرا و ارزیابی شوند دانست و اظهار کرد: در ارزیابی و بررسی که از عملکرد نیروی انتظامی استان داشته‌ایم، اکثر شاخص‌های امنیتی سطح استان با تلاش همکاران و همراهی مردم شریف و ولایت مدار رو به بهبودیافته است.

وی افزود: برخی جرائم خشن که درگذشته افزایش داشته‌اند و مردم نگرانی و دغدغه‌های را ابراز می‌داشتند، با تلاش همکاران، حمایت و پشتیبانی مسئولان استان و همراهی شهروندان خوب این استان این شاخص‌ها رو به بهبودی است.

فرمانده انتظامی خوزستان بابیان اینکه تیراندازی یکی از نگرانی‌های مردم است، با تلاش جدی همکارانم و همکاری خود مردم اقدامات خوبی انجام‌یافته است یافته است، تصریح کرد: یکی از تأکیداتی که داشته‌ایم به‌محض رخ دادن تیراندازی غیرمجاز، پلیس بلافاصله حضور پیدا کند و نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی‌ها اقدام کنند.

وی عنوان کرد: کشفیات تیراندازی‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش محسوسی داشته و در سرجمع جرائم خشن در پنج ماه اخیر 32 درصد کاهش داشته‌ایم.

سردار عباس زاده در ادامه یکی از دلایل مهمی که باعث کاهش جرائم خشن شده را توجه ویژه پلیس به کشف جرم دانست و گفت: هدف‌گذاری خوبی برای افزایش کشفیات سرقت‌ها و جرائم خشن داشته‌ایم که با همکاری و همراهی مردم بتوانیم به نحوی عملکرد نیروی انتظامی را در سطح استان تنظیم کنیم که بالاترین رضایت‌مندی را از امنیت، احساس امنیت و عملکرد پلیس داشته باشیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار