امام جمعه کرج :
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج گفت: تهاجم فرهنگی با هدف سست کردن اعتقادات و باورهای دینی مردم به ویژه جوانان از سوی دشمنان شکل گرفته است.
کد خبر: ۵۵۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 13 January 2018

به گزارش تابناک البرز، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج با اشاره به طرح مسائلی در خصوص مبانی دینی و الهی جامعه اسلامی از سوی دشمنان اسلام گفت: تهاجم فرهنگی با هدف سست کردن اعتقادات و باورهای دینی مردم به ویژه جوانان از سوی دشمنان شکل گرفته است.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: برخی مباحث در فضای مجازی و دستگاه های خبری وابسته به استکبار در خصوص نقد ارزش های دینی و الهی مطرح می شود که این امر با هدف دور کردن جامعه اسلامی از اصول دینی است.


وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف خطیب نماز جمعه جلوگیری از بدعت گذاری ها و کج روی ها است، گفت: خطیب نماز جمعه وظیفه پیشگیری و جلوگیری از انحرافات اجتماعی و سیاسی را برعهده دارد که این امر غضب دشمنان را برانگیخته است .


وی تهاجم فرهنگی را دارای ابعاد مختلفی دانست و اضافه کرد: یکی از موارد تهاجم فرهنگی تحریف دین و تبیین مسائلی برای سست شدن اعتقادات مردم و حرکت در مسیر دشمن است.

امام جمعه کرج گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها بیان فرموده اند، تهاجم فرهنگی برای بی اعتقاد کردن جوانان صورت می گیرد .


وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب فرمودند زمانی که مطلبی بر علیه دین مطرح شد باید موضع هر انسان مومنی مشخص شود.


نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار داشت: برخی تفکرات حتی درصدد نقد پیامبر اسلام (ص ) و ارزش های دینی والهی با هدف انحرافات فکری در قالب این امرهستند .


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه پیامبر اسلام (ص ) و ائمه معصوم (ع ) دارای مقام عصمت و طهارت بوده خاطرنشان کرد:همه باید بدانند که راه نجات انسان از لرزش های نفسانی تقواست که یکی از مصادیقی که اهل تقوا از آن دوری می کنند، صفت از خود راضی بودن است.


نماینده ولی فقیه در استان البرز دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ماه دی مانند ماه بهمن پر از حوادث مهم و سرنوشت ساز در تاریخ معاصر است، ادامه داد: 9 دی روز بصیرت ، 16 دی روزی که سر استکبار به سنگ خورد ، 19 دی شروع حرکت آشکار انقلاب اسلامی در قم و 26 دی روز فرار شاه پلید از ایران است.


وی خاطرنشان کرد : فرار شاه به تعبیر حضرت امام (ره ) اولین پیروزی مردم در روند شکل گیری انقلاب اسلامی بود و سال 57 نظام فساد ریشه کن شد و آمریکا نتوانست هیچ مقابله ای کند و خودش نیز در دریای مواج انقلاب گیر افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار