سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: کارآمدی نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 14 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب و تاریخ برای انتشار و بازگویی معارف و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در ابعاد گوناگون است .

وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد میلاد انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی ویژه در استان ایلام انجام‌ شده است، افزود: ستاد دهه فجر در مرکز استان و در شهرستان‌های استان تشکیل‌ شده و 22 کمیته در مرکز استان وظیفه همکاری و برگزاری فعالیت‌های ویژه در طول ایام‌الله دهه فجر را خواهند داشت .

چراغی‌پور با تأکید بر اینکه در شهرستان‌ها نیز 17 کمیته در برگزاری برنامه‌های دهه فجر مشارکت خواهند داشت، گفت: بیش از 5 هزار برنامه در مناطق شهری و روستایی استان از 12 بهمن تا 22 بهمن اجرا می‌شود و با توجه به اینکه این ایام با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف است از 12 تا 18 بهمن رویکرد برنامه‌ها باهدف تبیین شخصیت و سیره آن حضرت خواهد بود .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با مساجد، هیئت‌های مذهبی و نهادهای مختلف برای برگزاری برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه در دهه فجر صورت گرفته است و جشن‌های ویژه پیروزی انقلاب اسلامی از 18 تا 22 بهمن نیز برگزار خواهد شد .

وی در پایان اظهار کرد: ماحصل این برنامه‌ها حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار استان ایلام در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار