مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: نزدیگ به ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد ولی این ملت مقتدر و پابرجا توانسته مدارج پیشرفت و ترقی را پیموده و علیرغم توطئه های دشمنان اهداف والای انقلاب خود را به سایر ملت های مظلوم جهان نیز صادر کند.
کد خبر: ۵۵۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 14 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سلمیان رستمیان در جلسه اعضای کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر اظهار کرد: دنیای استکبار همواره در تلاش و تکاپوست تا روحیه شهادت طلبی و ایثارگری را در ملت ایران از بین ببرد ولی این ملت متحد و یکپارچه نشان داده اند با وجود تحمل سخت ترین گرفتاری های اقتصادی و مشکلات معیشتی حاضر نیستند دست از انقلاب و نظام خود کشیده و در مقابل دشمن سر تسلیم فرود آورند.

وی تاکید کرد: نزدیگ به ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد ولی این ملت مقتدر و پابرجا توانسته مدارج پیشرفت و ترقی را پیموده و علیرغم توطئه های دشمنان اهداف والای انقلاب خود را به سایر ملت های مظلوم جهان نیز صادر کند.

مدیرکل بنیاد شهیبد و امور ایثارگران ایلام نقش خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در در این میان خطیر و حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: این عزیزان با تقدیم بزرگترین سرمایه های خود که همانا فرزندان برومند آنهاست، دین خود را به این نظام ادا کرده و امروز بر همگان واجب است ضمن حفظ احترام و تجلیل از آنها در جهت رفع نیازهای آنان حرکت کنند.

رستمیان ایام دهه فجر را فرصتی گرانبها برای تجلیل از این عزیزان ذکر کرد و افزود: کمیته ایثارگران دهه فجر امسال حضور پررنگی در برنامه های این ایام خواهد داشت و قرار است ۲۶ عنوان برنامه با محوریت جامعه ایثارگری استان اجرا شود.

وی نمایشگاه عکس روزشمار انقلاب، تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر، یادواره شهدای زن و برگزاری یادواره های شهدا،را از مهم ترین این برنامه ها عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار