نایب رئیس شورای شهر قزوین:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بمب ساعتی قزوین که خطوط نفت و گاز در عمق زمین‌های شهر قزوین است باید به خارج از شهر انتقال یابد.
کد خبر: ۵۵۲۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ 14 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، زهرا یوسفی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با بیان اینکه قزوین به مقصد گردشگری تبدیل می‌شود، اظهار داشت: اجرای این هدف در راستای درآمدزایی پایدار در این شهر است و شهروندان قزوینی از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: برای ایجاد زیرساخت‌های لازم نیاز به ایجاد فرودگاه و هتل است که اکنون در واگذاری فرودگاه به شهرداری قزوین با مشکلاتی مواجه شدیم که این نهاد در رفع آن‌ها تلاش می‌کند تا امتیاز آن را برگرداند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به بمب ساعتی در عمق زمین‌های شهر قزوین اشاره کرد و گفت: خطوط نفت و گاز از زیر زمین رد می‌شود که اکنون واحدهای مسکونی و خیابان‌ها روی آن است.

یوسفی یادآور شد: 50 سال از این موضوع می‌گذرد اتفاق خاصی رخ نداده اما اگر زمین لرزه‌ای رخ دهد، فاجعه انسانی پیش می‌آید به همین دلیل باید اقدامات لازم انجام شود تا خطوط نفت و گاز به بیرون شهر قزوین با همت مسؤولان انتقال یابد.

* جلوگیری از صدور آرای هزینه‌بر شهری

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه جلسه با اشاره به اینکه چهار هزار نفر در زندان چوبیندر هستند، بیان کرد: انتظار مردم این ناحیه انتقال زندان یاد شده به مکان دیگری است تا از معضلات و آسیب‌های آن در امان باشند.

احد چگینی با اشاره به اینکه ایجاد کلینیک‌های حقوق شهروندی در شورایعالی استان‌ها طی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است، تشریح کرد: قزوین و یزد پایلوت اجرای این طرح انتخاب شدند که با تعامل موجود بین شهرداری و دستگاه قضا
می‌توان در عملیاتی شدن پروژه یاد شده اقدام کرد.

وی اضافه کرد: با ایجاد کلینیک‌های حقوق شهروندی مردم بیشتر با حقوق خود آشنا می‌شوند و نسبت به آن‌ها آگاهی پیدا کرده و تکالیف خود را به دقت انجام می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه برخی از آرای صادر شده برای شهر قزوین هزینه‌بر است، مطرح کرد: باید این آرا با همکاری شهرداری و دستگاه قضا کاهش یابد تا مجموعه مدیریت شهری با مشکلات شهری مواجه نشود و از حیف و میل کردن بیت‌المال جلوگیری شود.

چگینی با اشاره به اینکه تعامل بین شهرداری و دستگاه قضا باید بیش از گذشته افزایش یابد، مطرح کرد: با تحقق این مهم بیشتر مشکلات شهری برطرف شده و کاهش می‌یابد.

* ایجاد راه مستقل دسترسی به زندان چوبیندر

فرج‌اله فصیحی‌رامندی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه با اشاره به اینکه فاصله زندان چوبیندر با روستای نزدیک آن به دلیل افزایش رشد جمعیت کمتر شده است، توضیح داد: خانواده‌ها برای ملاقات عزیزان خود به زندان فوق می‌آیند و مردم این ناحیه از ترددهای یاد شده رنج می‌برند و تقاضای ایجاد راه مستقل دارند.

وی با بیان اینکه مردم چوبیندر خواستار ایجاد راه مستقل برای زندانیان هستند تا از معضلات و آسیب‌های آن در امان باشند، یادآور شد: احداث چنین راهی امکان‌پذیر است و شهرداری در تحقق این مهم اعلام آمادگی می‌کند.

گفتنی است در این جلسه رئیس حکمت‌اله داودی و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین سعید دقیقی، مهدی عبدالرزاقی، محسن حق‌شناس، منیره‌سادات قافله‌باشی، سیده منیره قوامی حضور داشتند و هر یک مطالبی پیرامون راهکارهای ارتقای همکاری بین مجموعه مدیریت شهری و دستگاه قضا بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار