رئیس کمیته امداد امام (ره):
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد تا پایان بازسازی و تجهیز منازل مددجویان در مناطق زلزله زده در کنار آن‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 15 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام (ره) امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: در زلزله ۷/۳ دهم ریشتری ۲۱ آبان ۶ هزار واحد مسکونی مددجویان دچار خسارت شد که از این تعداد دو هزار و ۵۰۰ واحد باید به صورت کامل بازسازی شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر تسهیلاتی که دولت برای مناطق زلزله زده در نظر گرفته کمیته امداد نیز از طریق کمک‌های مردمی نیازمندی‌های مددجویان را در ساخت و تجهیز منازل مسکونی شان مرتفع خواهد کرد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه ۶۱ هزار نفر در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: در آبان ماه مستمری مددجویان زلزله زده سه برابر و در آذرماه دو برابر واریز شد و عیدی آن‌ها نیز به میزان دو برابر پرداخت خواهد شد.

کمیته امداد تا پایان بازسازی منازل مددجویان در کنار آن‌ها خواهد بود کمیته امداد تا پایان بازسازی منازل مددجویان در کنار آن‌ها خواهد بود کمیته امداد تا پایان بازسازی منازل مددجویان در کنار آن‌ها خواهد بود کمیته امداد تا پایان بازسازی منازل مددجویان در کنار آن‌ها خواهد بود

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار