فرماندارایلام
فرماندار ایلام از آمادگی برای استقبال و میزبانی از مسافران و گردشگران فصل تابستان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم با هم پوشانی ضعف ها، بستری مناسب برای معرفی خوب و در خور شان ایلام بعنوان مرکز استان به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۵۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 30 June 2015
ناصر خوشخبر روز سه شنبه در نشست ستاد خدمات سفر این شهرستان اظهار کرد: ایلام با داشتن جاذبه های بکر و مهم گردشگری مقصد بسیاری از مسافران است که می طلبد با آماده سازی همه شرایط و تامین نیازهای رفاهی، اوقات مناسبی برای مسافران و گردشگران تابستانی در این شهر فراهم کنیم.
وی افزود: دستگاه های اجرایی باید از تمام توان برای توسعه بستر خود به منظور آسایش و رفاه مسافران و گردشگران در ایام تابستان بهره بگیرند و با برنامه ریزی لازم، بهترین و مناسب ترین میزبانی را از مسافران تابستانی داشته باشند.
فرماندار ایلام با بیان اینکه ایلام دارای ظرفیت های ویژه ای در زمینه گردشگری است، گفت: درصددیم منطقه چغاسبز را با همت دولت و دستگاه های اجرایی و گرفتن اعتبار لازم بعنوان قطب گردشگری و تفریگاه اصلی شهرستان ایلام معرفی کنیم.
خوشخبر بر اطلاع رسانی مطلوب همراه با نصب علایم راهنمایی در جاده ها توسط اداره راه و آمادگی کامل نیروی انتظامی و پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهرستان و هماهنگی و تعامل لازم دستگاه ها برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران تاکید کرد.
وی یادآور شد: هدف از تشکیل ستاد خدمات سفر این است که دستگاه های اجرایی شهرستان با بیان برنامه های خود در این ایام، آمادگی لازم را برای پذیرایی از مسافران داشته باشند.
مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام نیز در این نشست توسعه فضای سبز شهری را به همراه کاشت نهال، گل و چمن از اولویت های شهرداری برای استقبال از مسافران و گردشگران تابستانی اعلام کرد.
محمد سلطانی افزود: به منظور خدمت رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران در ایام تابستان، بهسازی و مناسب سازی پارک های شهر در دست اقدام است.
وی گفت: یکی از اولویت های شهرداری ایلام، میزان رضایت مسافران از خدمات شهری است لذا انتظار داریم دستگاه های اجرایی مستقر در ایلام نهایت همکاری را با شهرداری برای تحقق این مهم داشته باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار