کد خبر: ۵۵۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸ 16 January 2018

تابناک / عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با رد گمانه‌زنی‌ها مبنی بر موردحمله قرار گرفتن سانچی توسط آمریکا در پی حرکت به سمت کره شمالی گفت: پرداختن به شایعات کمکی به پرستیژ جمهوری اسلامی در دنیا نمی‌کند.

جلال میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، در واکنش به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حمله آمریکا بر کشتی سانچی اظهار کرد: نفت‌کش اعلام کرده که مسیر حرکت کشتی کره جنوبی بوده است.

وی بابیان اینکه گمانه‌زنی‌ها مبنی بر حمله آمریکا به کشتی صحت ندارد، افزود: مسیر حرکت کشتی نفت‌کش به سمت کره جنوبی بوده است و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر درحرکت بودن کشتی به سمت کره شمالی صحت ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بپذیریم که حرکت کشتی در مسیر یادشده بوده و پس‌ازآن تصادفی رقم خورده و آتش‌گرفته است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اظهارنظر نکردن غیر صحیح و غیرواقع در رابطه با سانحه تصادف کشتی سانچی، خاطرنشان کرد: پرداختن به شایعات کمکی به پرستیژ جمهوری اسلامی در دنیا نمی‌کند.

میرزایی در تبیین آخرین جزئیات از سانحه به آتش کشیده شدن کشتی افزود: تاکنون خلافی غیر ازآنچه در مجامع رسمی گفته‌شده، مطرح نشده است.

وی با اشاره به تلاش همه‌جانبه دولت‌ها و نیروهای امدادی در جهت خاموش کردن آتش و مهار زبانه‌های آن گفت: هیچ کوتاهی در خاموش کردن کشتی صورت نگرفت و همه تلاش‌ها بر مهار آتش و نجات خدمه کشتی بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه از ابتدا غرق شدن کشتی را متصور بودیم، گفت: با توجه به بار حامل کشتی و پیشروی آتش پیش‌بینی می‌شد که سانچی غرق شود و هیچ‌چیز از آن باقی نماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار