فرمانده انتظامي شهرستان مهران گفت : در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، یک واحدصنفی قلیانسرا مهر و موم و تعداد ۵ دستگاه خودرو سواری متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.
کد خبر: ۵۵۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 16 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام، امیرعباس شهبازی اظهار داشت: در پی شکایت شهروندان از مزاحمت‌های خودروهای مخل در نظم و امنیت و مزاحمت برای مدارس ، پارک ها و تفرجگاه ها سطح شهرستان ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی روز گذشته به اجراء درآمد و تا پایان فصل مدارس استمرار خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه عربده کشی و اوباش گری به هیچ عنوان در جامعه امروز جایگاهی ندارد خاطرنشان کرد: هیمنه پوشالی اراذل و اوباش را در هرجایی که باشند در میان انظار عمومی خواهیم شکست تا درس عبرتی باشد برای کسانی که از این طریق می‌خواهند آرامش و امنیت جامعه را برهم بزنند و برای مردم درخیابان ها و سایر اماکن عمومی ایجاد مزاحمت نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس مسئول حفظ نظم و امنیت شهرستان است گفت:سرکشی به صنوف و همچنین حضور محسوس و نامحسوس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها، ازجمله مأموریت های پلیس است که در طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: در این طرح 5 دستگاه خودرو سواری ویک واحد صنفی قلیانسرا غیرمجاز و متخلف پلمپ و تعداد ۲۰ حقه قلیان و یکهزار و ۵۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق از واحد صنفی دیگر نیز کشف شد.

شهبازی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مراتب را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار